Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDěvčátko
24. 03. 2003
4
0
1457
Autor
lovi
Děvčátko, kam ses mi ztratila
hry a bezstarostný smích
Děvčátko, kam ses mi poděla
copánky a tvář anděla
Děvčátko, kam si mi utekla
štěstí v očích mých
Bylo to příliš brzy...
apatura_iris
25. 05. 2003
Doufám, že se nepletu, ale měla jsem pocit, že jsi tady někomu vykládala, jak jsi studovala čínštinu a povídáš si s nimi v těch bistrech. Já tam nejím, ale byli tam moc fajn, tak jsem si vzpoměla...
Navždy_Tvůj
26. 03. 2003
woai: díky, jsem ráda, že to někdo vidí podobně. Včera jsem si na tebe vzpomněla, když jsem byla v asijským bistru. Dík.
Pišta: taky dík, ta asociace s Fidorkou se mi moc líbí, v neděli jsem ji viděla v původní verzi - úžasný!!
mně nejdřív vůbec nedošlo, proč sis na mě vzpomněla zrovna v asijským bistru - tak jsem "listovala" nahoru svými poznámkami tady a pak mě to trklo - že to bude tou mou přezdívkou? ;-)))
mám dlouhý vedení teď nějak :-)
cekanka_ucekana
24. 03. 2003
Jsem čekala, kdo se první ozve. Vím, že je to gramaticky špatně, ale je to pro mě takhle přirozenější. Nedokázala jsem si představit, že někoho oslovuju ve středním rodě, ale dík.
cekanka_ucekana
24. 03. 2003
Mě to ale vůbec smutný nepřipadá. Jinak by se hodil trochu fyzičtější popis toho děvčátka. Náznaky tvé latentní sexuální náklonnosti k onomu děvčátku nejsou vůbec rozpracované a skoro bych řekl, že si to nebohé stvoření zasluhuje trochu víc tvé pozornosti. Ale téma je dobrý.
Movsar: tak tento pohled mě opravdu nenapadl, mělo to být o minulosti, ztraceným dětství a té holčičce ve mě. Ale proč ne. Dík.
Včera nebyla příliš pozitivní nálada a každopádně to nemusí být osobní zpověď. Mám pocit, že sebelítostí moc netrpím, spíš sebenasraností.
no to může být někdy jedno a to samý. ale to už bychom se do toho zapletli asi moc. egocentrismus je při tvorbě nad míru nezbytný. jdu si přesto pro kontrolu přečíst tvoje další věci. neváhej a učiň obratem totéž (vztaženo na mě).
v tomhle kontextu mi ten rod vůbec neskřípe! (jinak by mi to taky vadilo)
TIP
až moc dobře vím, o čem to je (což můžu říct o dílech tady jen málokdy)
sama s tímhle pocitem žiju přes 11 let...
Movsar - ty asi nejsi holka, viď? (možná se podívám ;-) - teda jako co říká tvůj "profil" tady :-)
Iovi - sama mívám někdy pocit, že se "tenkrát" všechno zlomilo...
něco moc důležitého se ztratilo a už nikdy to nepůjde napravit
v té "básničce" nic nechybí
a už vůbec tam není potřeba jakýkoliv "vnější" popis dívenky
(a z toho "vnitřního" je tam řečeno všechno!) - dávám avi kamarádovi, aby se vidělo, jak to vidí muž :-)
Pišta_Hufnágl
24. 03. 2003
:-)
pán se urazil, trošičku ;-)
a koukám, že taky číst posádka ;-)
tak teda nejste všichni stejný, no... - tak jako my nejsme všechny slepice ;-)
už se mi podařilo na ten textík pozapomenout a zase jsem si ho připomněla...