Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSadám
Výběr: dablik008
24. 03. 2003
20
0
2117
Autor
Ziggy
Sadám možno bližšie k tvojim vnadám možno si to čakala
sú malé a neforemné (ale pravdepodobne jediné ktoré dnes uvidím)
Sadám obzerám sa niečo hľadám
niečo niekde niečo o tomto čase zase
Sadám na stoličku hádam
kde dvaja hrajú hlasy kde sa končia ústa kde začínajú vlasy
Sadám k stolíku prehodeným protetickým dlahám
ktoré vyhral brat v lotérii sezóna hmly na cestách
Sadám do cvrkotu harddiskov disketu vkladám
keď netom v café niekto kričí ´ je mŕtvy !´
a nikým to ani nepohne
(každý má inu na práci
niečo iné)
tak to je originalne spojenie významu slov sadám. a hlavne ten koniec..ano..nikoho to nepohne..najde sa iná akcia adrenalín ku ktorej sadneme..
môžem sa snažiť neznášať Ťa (:o)) alebo nesúhlasiť s Tvojimi názormi, ale nakoniec ma odzbrojíš tou básňou - aj keď obrana bola silná :o)
...sadam...mozna i na kolena padam a klobouk smekam!
Pro nekoho blbustka, pro jineho realita. - Kazdopadne super! *)
No, myslím, že tohle je vynikající věc. Že tady cítím skutečný talent někoho, kdo i když bude psát cokoliv, co mi nebude příliš lahodit, přesto mě upoutá. Tvé obrazy jsou nenásilné, nechtěně originální a skvělé. Napadlo mě to už při prvních věcech, které jsem od tebe četla.
Přesně tohle cítím. Že ani tak nechceš psát poezii, že ti sama vlítává do hlavy. Že prostě v tobě je. :-)))
cekanka_ucekana
24. 03. 2003
(trochu sem se lekl, že budeš psát o Sadámovi Salámovi z arábie, Velkém vezíru naftalínu)
(sadám/ sedám, nedošlo mi)
(tak sem se přibližoval k tomu textu s dost pokřiveným obličejem)
(dneska je fakt hezký den)*