Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSetkani
Autor
Olda
Setkani na kterem bych rad probiral vse, od toho jak se furt dari, pres Pismacke noviny, adminy, dalsi plany, atp. by bylo zahodno usporadat co nejdrive.
Vim, ze takhle by to bylo hodne na rychlo, ale rad bych vedel, zda-li by pro vas byl pouzitelny vikend 29.,30.3 -- predstavoval bych si to tak, ze bych v sobotu i v nedeli nekde sedel a lide by prichazeli podle casu s tim, ze hlavni setkani by bylo naplanovano na nejakou hodinu oba dva dny.
Sepsal bych program, aby pokud by vas neco nezajimalo, nebo byste naopak chteli neco rozhodne "stihnout", aby byla moznost prijit v pravou chvili.
Pokud by maximalne nevyhovoval tenhle vikend, z me strany je pak mozne az 12/13.4, spise 26/27.4
Dejte prosim vedet co nejdrive.
S tim, ze pozvani by byli predevsim clenove tohoto klubu, redaktori a blizci obou, stejne jako autori kteri jsou podle soudu vyse uvedenych duleziti, ba nepostradatelni. Masovou ucast bych nerad, protoze pak je cosi jako diskuze maximalne tezke.