Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKočičková
26. 03. 2003
12
0
2761
Autor
Vio
Kočičková
Napředou do peřin vrnivě
bezedné tóny ticha
oddaně zato však lenivě
když válí si svá břicha
Špičkově uši si nastraží
náslechem zda-li dýchá
zalehnou vyhřáté zápraží
nehoní nikdy bycha
Pro klid si nechodí daleko
za hradby města Jericha
hlídají misku na mléko
kožich jim trochu pelichá
Neloví myši nýbrž smutek
ona je s nimi nelichá
ve věčném kolotoči půtek
hlavně, že slyšet je smích a...
... mňau mňau mňau
Swedish_Nigg
28. 11. 2003ředitelka_zeměkoule
26. 07. 2003
Alino! Už jsem tu kočku pro Tebe ukradla...
To za to avízko sem!
Vio! za to, že kočičí a, zdá se, vypozorované životem skočkami, muším TiPovat… :o)
|||-_-||| & «*»
|||-_-||| & «*»
Navždy_Tvůj
03. 04. 2003
Navždy_Tvůj: šmankotééééééé, kdes vzal tyhlety kočko-xichtíky? Potřebuju životně nutně osobní konzultaci!!!! Chci se je naučit! Nevím, jak jsem bez nich do dnešního dne mohla žít!!!!!!!!!!!!!!!!! Prosííííííím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*o*
Jozue měl radost velikou, velikouu
k nohám se mu položilo Jericho
hradby padly v jeden ráz...:-))
Stejný dotaz jako zolli.
Hezký obraz ze života kocourů a kočiček.:-)
Jericho Jericho... je tam právě kvůli tomu rozporu... nejdřív tam byl klid před "bouří" a pak pěkný kravál ;-) Jako u nás doma ;-)
Playwithfire
26. 03. 2003
Máš tam to Jericho z jiného důvodu než do rýmu? Pokud vím, tak obyvatelé Jericha si ticha příliš neužili..no přijde na pohled. Nejprv je tiše, přetiše, obcházeli židé. Pak zařvali a lehlo Jericho. Když tak o tom přemýšlím, možná v tom jistá podobnost s kočkama je...pakliže tě tiše obchází a pak za hurónského řevu napadnou a násilně anektují...(Káťa když zařve..padají zábrany? ;o))
Miroslawek
26. 03. 2003
Tak tak, nejvíc mě zaujalo, že "pro klid si nechodí daleko".. protože lidi mnohdy cestujou a procestujou celej svět, protože něco hledají a ono to třeba zatím leží u nich doma na zápraží... ;-) hezká básnička.. :-)