Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepro boha podoba
16. 05. 2000
0
0
1301
Autor
ergo
pátravé pohledy
nahá těla se kroutí
z oka jehnědy lezou jak larvy
hlavy bez vlasů
čtou si z vrásek
jsou tu na odchov
do nových plástev
je to jen umělý
málo tě pálí
nasere svědomí
odbytím dvanáctý
asi už upadám
kde se to bere
bába si stěžuje
a zejtra kleje
papír jí nestačí
na hubu sraček
kurník se rozkočí
zpod její zadek
kurník i hajzl
špinavá prdel
dnes nemá majzl
bábo ty doma se poser
keci tě népálí
nač ale slova
vesnice zdechne jednou
bába se z podpory neuživí
kolikrát se to ještě zjeví
text
B.Ezejmenij
20. 05. 2000
pro Anonyma : nejde o to " mluvit sprostě ", ale občas, když je to účelné, sprosté slovo použít, taky už jsem to v pár básních udělal :-)
je to k písni? nevim myslim si, že to už trochu nezdravej hardcore, a ani frázování nic moc, ze začátku by něco mohlo bejt, ale od "jsou tu na odchov" upadáš, s tebou ten "text", i nápad, i vtip. Nespíval bych to(snad ani nečetl nahlas před lidma) nejen kvůli tomu, jak moc je to vulgární, a vulgární to je hodně, hodně moc.
hmm, dost expresivní. proti používání sprostých slov celkem nic nemám, když jsou účelná ( ostatně od toího ty slova jsou, aby se používaly, že jo ).
úvod mi příjde říznutej dekadencí - " z oka jehnědy lezou jak larvy " - to mi připomíná tak trochu Baudleira ( snad je to on a snad se tak píše - kdyby ne, tak sorry ) a jeho Hnijící mrtvolu.
Použít motiv hajzlbáby mi příjde docela originální. Celkově je báseň zajímavá.
bebitka blond
16. 05. 2000
...přiznam se že už u slova jehnědy sem ztratil niť ale aspoň už nejsem sám kdo tu mluví sprostě...:-)