civetta: mně vztah dvou holek nebo dvou kluků připadá stejně normální, jako kluka s holkou, nemám vůbec žádný předsudky, mám mezi takovýma i fajn kamarády. ale pokud si člověk může dělat srandu ze vztahu opačných pohlaví, proč by si ji nemoh udělat i z těch, co patřej k oný menšině? není to tak trošku diskriminace? :o)
hele... když miluješ všechny bytosti, znamená to, že miluješ i mě? že bych se někdy stavil... třeba pro pusu... :o))
aki: stav se, ale jestli nevadí, že se trefím třeba jen na chocholku, když si tak lítám... :c)
:o) Aki & civetta (o:
|||-_-|||
Jo, koukám, že Písmák tyto „srandičky“ nemá moc rád…
Pokud se tedy místo stahování zvuku objeví jen „rozsypaný čaj“,
pak dejte v prahlížeči
ZASTAVIT a pak
ZPĚT a zkuste to znovu.
Nepomůže-li ani tento postup, pak zkuste otevřít odkaz v novém okně, tedy na odkazu použijete pravé tlačítko myši a tam vyberete příslušnou volbu.
Také lze jen zkopírovat do prohlížeče tuto adresu:
http://sweb.cz/petulacarodejnice/Apriles_BD.htm
A když nic nepomůže, tak jste stejně o nic nepřišli… :o)
►
Soubory mají asi 400 Kb, tedy nezkoušejte po výrazně pomalé lince… ◄
|||-_-|||
aki: humor a nadsázku miluju, pokud jde o blbé a blbější poznámky, na ty jsem holt mírně vysazená, a to nejsem ani bisexuálka... asi to s tím totiž nemá moc společného, jsem bytost milující všechny ostatní bytosti, ale nenechávám si pro sebe to, co se mi nelíbí. Nelíbí se ti to? Tak si sundej bodlinky. Ale neřekla jsem rovnou, aby ses šel bodnou, že ne? :c)
Petu, je to poslouchatelné a zajímací, mě to fungovalo, dík, už odsud raději couvám, abych ti to tu nezanesla prachem nepochopitelné tolerantnosti (ovšem podle některých postrádající špetku humoru. Myslím si, že tady ani tak nejde o to, aby se někdo popadal za bříško smíchy, ale o to, aby se lidi dokázali přenést přes své předsudky a jít se podívat na festival, který je otevřen široké veřejnosti a mohl by jí leccos říct i o ní samé.) Připadám si tu tak trochu jako když je na vesnici vybudovaný krásný nový bazén se saunou, ale chodit do sauny je ošemetné, protože se tam lidé svlékají do naha... a takovéhle bloky v sobě máme. Zbytečně. Krásně si tu plkám, co? A je to k něčemu? Není, tož pěkné odpoledne, lidičky.
►
civetto, díky!
Jo, myslím, že Tvé „plkáníí“ k nečemu je!
Víc takových „Plken“! Nebo „Plkaček“??? :o)
No, prostě více pochopení, tolerance a vcítění se do druhých.
A také je dobré nestydět se za své názory, i když jsou různé!
Je dobré diskutovat!
Ovšem ne agresivně a fanaticky!!!
Poslouchat i druhé…
Dohodněme se občas na tom, že se nedohodneme…
To nám přece nebrání si i tak zachovat dobré vztahy!
Ale, když to tady tak čtu, tak se vlastně ani nehádáme! :o)
|||-_-|||
nebudou mít nějakej festival taky bisexuálky? bych jel hned... :o))
Uli: no, čekala jsem takové reakce, jaké nastaly po mě... a chtěla jsem jim nějak předejít, naznačit, že by se mohli zajímat o ženy i jinak, ale teda, ono (by) to stejně nebylo nic platné... každý má svůj šálek čaje a nerad si do něj míchá něco, co ani neví, jak chutná...
civetta: nemám rád ženský, co postrádaj smysl pro humor a nadsázku... ať už jsou jakýkoliv orientace...
:o) CHICHT! (o:
:o) Jen houšť!!! (o:
zbožňuju lesbické ženy - nemusím jim opakovat, že fakt ne :o)
ať Vám to vyjde
civetta: jak může být taková věc osobně či citově nezaujatá,,,? přečti si ještě jednou o čem to je prosím...
pet.: strašně ráda bych, ale jsem na tom moc špatně s časem... povyprávíš pak, že jo? :)
zajímací, snad to bude zajímat i nezaujaté, chci říct, osobně citově či jinak neangažované. Program je opravdu přitažlivý
UPOZORNĚNÍ
Ta ikonka nahoře je odkaz na stránku festivalu…
░▒▓~_~▓▒░
«APRILES 2003»
Taky fandím lesbickým ženám, i tomuto festivalu...
Zajímavý, na něco se přijdu mrknout!