Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProcházka
29. 03. 2003
3
0
1186
Autor
Pavka
Jdu s Tebou pomalu za ruku,
všude je rozkvetlá louka,
kukačka kuká na buku,
na smrku sýček houká.
Lehnem si spolu do trávy,
začnem se něžně líbat,
toulavý pes štěká z povzdálí,
do očí chci se Ti dívat.
Mám chuť se s Tebou milovat,
jsem něžný a křehký motýlek,
jsi pro mě voňavá chaloupka,
a já jen Tvůj malý Křemílek.
travička zelená, to je moje potěšení, ta čerstvá rostoucí už aby bylo sucho .o)
líbí
Jo pěkné to je.
Tráva je dobý podklad - teda když je přikrytá dekou :-).
A ten Křemílek nemá chybu (ani nechtěj vědět co mi to připomělo...) :o).
Navždy_Tvůj
31. 03. 2003
Co máte všichni proti trávě ? Já jsem z vesnice a tu naší trávu nemají rádi jen králíci.Díky za názory, příště si lehnu jinam.Berte mě s humorem - moc tomu nerozumím.
To jsi ještě neležel na hnízdě divokých, ale opravdu divokých včel ...
Já nemám nic proti trávě, ale proti tomu, co se v ní občas skrývá.PS:Našim králíkům taky tráva chutná :)
Líbí se mi originální pointa.Mimochodem - všichni si v básničkách leháme do trávy, ale jestli jste to někdo zkusil dělat v přírodě, jistě mi dáte zapravdu, že hejna malých proradných zvířátek nepřidávají sílu poetičnu.
Tak jo, jsme zviklán přiklonit se k názoru, že se mi tato báseň líbí.:-))
PS: Ta tráva, hmmm, to je v pořádku, člověk musí občas zatnout zuby. Co by taky neudělal pro kousek romantiky, že? :-)))
criticator
29. 03. 2003
sleeping_beauty: Nebazírujme na detailech, ne? ;o) :o)))
pěkná básnička :o)