a já to prošvihla... :-((
fakt kilo?? tý vago, miroslawku, kdy dostanem nějaký dividenda? :o)))))))))))
unseen: myslím, že nikdy, ono to bylo pro pořadatele i přes výši vstupného zřejmě docela fest ztrátové.
reb: i já se docela dobře bavil, ale spíš takovou tou komedií nechtěnosti :)
ovšem obžaloba byla skvělá... už jen za ten její výkon bych oba ty obžalovaný nechal viset :))
jen stovka za vstup mě nemile překvapila. takhle nepřiměřeně vysoký vstupný by mělo bejt minimálně řečený dopředu
Merle, jen neházejte vinu na mně... já o tom nevěděl ;-)
fakt za kilo...? teda zírám... já si byla v to úterý zahopkat na skvělým koncertíku v Akropoli, a bylo to za dvacku...:((
(podpr)deccka_13: dobře jsem se bavil, byla to mnohem větší švanda, než bych čekal, k "umělecké" kvalitě se vzhledem k tomu, že se jednalo i o mé verše, musí vyjádřit jiní...
http://obratnik.webpark.cz/
ja bych stihnul tak zacatek...a navic me soudy nezajimaj ;o))))))) ale hodne zdar preju**
koukejte na mě myslet, holoto, dyš už tam nebudu osobně :o))) mám vás rád, bděte :o)=
unseen: a co neblbněte...?:-)) To zajisté jen k tomu bdění.:-)
když hooodně natáhnu odpolední program, snad vás kousek stihnu... sím sím, byl by jeden ochotník k ohlídání místa k sezení v počtu 1 ks???
K*
Cyn: pro nejhorší případ ti budu držet místo na klíně ;)
Merle: ó jé, to už máme vyzkoušený ;-)))
Merle, nech si zajít chuť! ;-)
chuť? jen jsem se snažil pomoct.... ;))
Merle, brácho, to vykládej někomu jinému ;-)
tak... Cyndi, jen jsem se snažil pomoct... ty mi věříš?
tak to si nejspis nenecham ujit :-)) ...aneb kritiky az po predstaveni :-)
Ježkovy zraky, proč mi furt posíláte avízka? :-)
Chjo…
Právě končím v práci a je 1/4 2003 20:55…
|||-_-|||
Pavsone, občas ti nerozumím...
Wopi: výběr v žádným případě nemá zahrnovat dobré nápady na akce, nebo podpobný organizační věci, a to zdůrazňuji v žádném případě. výběr je určenej pro líný a externí čtenáře, aby jaksi shrnoval to vybrané ze zdejší tvorby, rozhodně ne jako další článek zdejší reklamy.
a že zrovna ty tady začneš dělat holubník, to jsem fakt nečekal.
Merle:
To je věc náhledu. Tohle se teprve bude probírat s Oldou, zatím není dáno jasné pravidlo. A já si myslím, že pro externí čtenáře je tohle upozornění dobrá věc k vypíchnutí.
A jak jsem řekl - pokud by se ozvalo víc lidí, revidoval bych názor, nejsem člověk, který by trval na svém za každou cenu. Umím ustoupit argumentům jiných.
Jenže se mi zdá, že se to nelíbí jen Tobě. Co vy na to, Lyryku, Armande?
Ostatně - mně se taky hrubě nelíbil výtěr, ale ustoupil jsem.
Mimo jiné: TOHLE vidím jako příslib určité cesty dál na stagnujícím serveru. Doufám, že se nemýlím.
Wopi.: dobrá, chceš-li více ozývavšíchse - máš je mít:
Plně souhlasím s Merlem !!
A máš to.
:-))
Wopi: taky souhlasím s Merlem
Merle, Míwo, papí: dyť je to detail ten výběr a když to tak Wopi
vidí tak proč ne?
Ziggy: je to detail... stejně jako, že u Tebe mám 40 Kč, které už nikdy neuvidím... v zásadě je mi to úplně jedno, ale v principu je to asi špatně ;o)))))))))))))))))
Souhlasím s tím, aby papouch a Míra souhlasili s Merlem ;-)
Wopi: souhlasím s tebou v tom, že je to dobrá akce, a dobrej směr pro písmák, ale ne s tím, aby se k propagaci používal výběr. ale tohle fakt proberem v sobotu
Ziggy: ne, půjčil sis na pivo, ale to neřeš, to bylo jako příklad...
o.k. - tak jste mě přemluvili
délka pořadu cca 60 minut
Jeva.... omlouvam se, neporadne jsem si to precetla.... a jinak jeste dekuji Lyryku za upresneni *
Jeva.... omlouvam se, neporadne jsem si to precetla.... a jinak jeste dekuji Lyryku za upresneni *
Míwa.: já to jako boj nevidím, jenom se bojím, že já budu lepší... ;-)))
A třeba my uspořádáme reprízu v termínu lepšejejševáčtějším, než je úterý :-))
padouch: jsi byl vždycky lepší ;o))) Snad jen Dědouch píše líp... a na reprízu bych se těšil.
papouch: ačkoliv se na svůj pořad těším, mrzímne ten souběh, jemuž nebylo možné zabránit, škoda, ale reprízy budeme mít také, takže jděte bez obav všichni za hlasem svého srdce .-)
Plis, poslete mi avizko, v kolik to zacina a jak to ma byt asi dlouhe...
konstans.......kjbuitdýeřxcigbjkhuo....
Lidičky prosím prosím néééé... Murpyho zákony zafungovaly s přesností jim vlastní - na tenhle večer mám už domluvenou jednu neméně lákavou a důležitou akci... no, uvidíme.
já neprskám, já smutňákuju :-))
papouch: bwatwovwažedný boj ;-/
Sonatina: znám minimálně dva důvody, aby se nekonaly tyto akce současně, ale holt se nedá nic dělat, když se to semlelo, jaxe semlelo... ;o((( ;o)))
Merle: přijdeš se podivat, jak nás budou věšet?
asi jo... člověk zapálenej pro věc se hodí... co kdyby se jim to třeba nepovedlo :)
Snad to není jen apríl žert.:-))
Merle, podržíš mi oprátku...vlastně židli?:-)
pol: jasnej kuřecí řízek, teda jasná páka ;))
:-)) Ač jsi jinak nečitelný...chvála kuřecímu řízku v alobalu..-) Dík
Merle: člověk zapálenej pro věc... jsem si teda myslel, že se dnes už neupaluje.
miwa: můj sonet Rivce je důkazem, že minulost je stále živá!
Správné jméno Karla Benadikta = Karel Beňadik .-))) snad nám to odpustí...
a zdůvodnění výběru pro ty, co ho potřebují - chci aby si co nejvíc lidí všimlo akce, která dělá něco pro poezii novým, neotřelým způsobem
:-))příjdu, doufám, že tam bude velké prostěradlo a na něm napsáno
apríl
je tam hodně místa k sezení?
Radost: místa je tam dost málo...
a bude to skvělé?? :-))
a co vstupné?
kolik lidí tam bude? :-))
wopi, tak proti tomuhle vyberu rozhodne protestuju. reklama akcim rozhodne neni jeho ucel. sama kategorie sraz, akce je dostatecnou reklamou.
Merle - ten nápad mi přijde zcela výběrovej - ale jestli bude vlna protestů větší, ustoupím
;-)