:o) jééé. já se nenaštvu. ten konec jsem tam tak přesně chtěl napsat. akorát jsem to nevěděl :o)
DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍKY
neumím chodit po zdi a spadnu sám
jsem Don Quijote,ne Don Juan
bojuji s draky v srdci mém
když vůli žít mi vezme toluen
třesu se zimou a cítím chlad
jako bych nikdy nic neměl mít už rád
Čumáčku snad se nenaštveš :))
tohle mě prostě napadlo po přečtení,
líbí ale prožít to nechci a někdy mívám sklony k prožití cizích příběhů
jsem tak nenápadnej, že si mě každej všimne. asi tak. mezi deseti lidma bys mě poznala lehce: ten, co utíká pryč :o))))))))))) (to je na mně MOC)
ps: samozrejme, kdybys na me jako jediny nevejral...(v zadnem pripade nepouzivam-ej prazacke tvary, ale tu to sedlo...)
tak to mame vetsinou biologicky dane vseci:) jasne ty a ja se budem(snad) v urcitych xxx partiich lisit, ale to neznamena, ze vypadame normalne:) ja treba normalne fakt vypadam.jen jsou nektere predstavy trochu ujete. jeden kluk v9.tride mel napsat o mne, co ze me bude(povolani) a napsal modelka nebo sekretarka:))
z toho by moh´ clovek docela klidne usoudnit, ze mam v hlave vymeteno a nosim se na steklich 20cm vysoko z minisukni do pul prdele. aLE nee. Sukni vezmu jen kdyz jdem do divadla:) a vystrihy po pupek se me taky netykaji, takze u me plati zcela jasne heslo. s predsudky pryc pryc pryc. to jen tak naokraj, ze zdani klame a tak, kdyz te verbalne prokukuju by me zajimalo, jestli bych te z deseti lidi poznala, vies?:)
mysim, že vypadam zcela divně (ale to je jen můj paranoidní dojem... z biologickýho hlediska zcela normálně: dvě oči, jeden nos, dvě ruce, dvě nohy... nemusim to snad popisovat dál...:o)
bože, ty seš zvrhlík. vypadáš normálně nebo to jde hned poznat jaký jsi(napohled)?
hm. mi to připomíná 3věci.
tebe
hospodářskou revoluci v londýně
a poučku ze školy:" necenzurovaný automatický text- řetězec (trs) volných asociací"
a je to hrozně působivé.
Když čtu tenhle druh věcí, nejsem schopna vnímat text. ani nechci. prostě jen docela rychle čtu a až to dočtu, začne se mi zklidňovat srdce, začnu zas pravidelně dýchat, nevím o čem to konkrétně bylo, jen mám nějaký pocit a nějaké obrazy v hlavě. a to je na tom tak nové a pekné. pekné, pekné, bohovské
Uf…
Nechci to prožít!
|||-_-|||
Je to temné...zajímavé...