Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo zimě jako by se slehla zem
28. 03. 2003
12
0
3067
Autor
suva
Tichounce zlaté paprsčení
Zašeptá zjara – zima? není?
Pošimrá zlehka v zátylku
Už roztál jsi, můj motýlku?
Mámivě voní sličné květy
Mě vyrušily kastaněty
Kterými cvrčci
Cinkli tu
Nespěchej s jarním přípitkem
Ještě je brzy rosu pít
A skulinkami prostoupit
Ještě hluboko do květů.
to je fakt krásné, úplně z toho cítím něžnou atmosféru nadcházejícího jara, je to vůbec možné, že zde, na písmáku, taková něha ? :-))
-tip
Swedish_Nigg
25. 04. 2003
písmenka se mi slehla na jazyku
a jarem rozprchla se v bublinky
co člověk vtepe srdcem do kvintetu
zašlapou druzí hluše...do jímky.
hůůů...jak je ti na větvi?
Steve: on ten poslední řádek jako by mi někdo pošeptal a právě mám podezření, že ses trefil... :c)
Ostatním dík za kritiky. Jste čumáčkové :c)
malykuba01
31. 03. 2003
Smykač & malykuba01 - skřípe říkáte? A já ji celou suvitánskou stvořivostí vybudovala právě na tom posledním řádku, jak ono mi to v uších houkalo a nedalo pokoj, dokud to nebylo celé zaobalené do vystýlky těch ostatních slovíšek...
dycha nejen jarem, ale i pan JS.. by si asi precetl rad. jemne, jasne, krasne.. **
možná si tu nikdo neuvědomuje nebezpečí dehydratace, které jaro přináší, měli by víc pít, rosu, když zmrznou, proč ne?
Když pominu jaro, tak je mi to dílko vyvedené a i poutavě zpracované, jen tak dál!
Je to hezké, jemné. Některé rýmy jsou tam spíše aby se rýmovaly:) , ale jsou alespoň čisté. Poslední řádek rytmicky moooc skřípe. Nebýt toho, dal bych tip:)
... a tak mi začla neděle - nádherně jarně, s mírnou kocovinou z ozónu "C)