...králík do zahrady, já do počítače... prima.
Fajn odpočinkové [myslím pro čtenáře, ne pracujícího] s decentním osvěžením na konci.
Hezky letně zahřálo.
to je v poradku. zivot je ruzny....:-)
Hodně chtěné a vyhnané do rádoby otevřenosti. Lacině "upřímné". Nezlob se.
Vida!vida!!vida!!! .. snad né jeden z nudných pracovních dnů?
Směji se a nejspíš i červenám - jedině tak mohu reagovat na tolik nápaditý extrém:Q)
Jo jo, práce je až ta poslední možnost, jak získat nějakou tu almužničku...
A propos - dneska jsem tohle četla a nějakou zvláštní náhodou jsem se teď dostala k jedné Nohavicově písničce (Blues) - neinspirovala Tě náhodou? Až na tu autoerotiku tam bylo totéž :))
* ja skor to surfovanie po nete ako Jolana, ale uz nepracujem v priehradkovej kancelarii. :-)
Líbilo se mi to, znovu jsem si uvědomil, že v podstatě je většina lidí stejná a že i ženský jsou mužským hodně duševně podobný (he). Dobře to vystihuje atmosféru v kanclu někdy odpoledne. Styl a pod. soudit mi připadá zhovadilé, Ch.Bukowski byl často napadán za styl, ale hlavně, že to má šťávu a je to autentické.
Je to skvělé:)))
hrozně se mi líbí, jak i styl vystihuje náladu, jak nejdřív píšeš takové suché, jednoduché, nudné věty a pak přidáš na šťavnatosti:))))
no, eště že sem zatím furt ve škole...
tip
Inu ,mně se tohle taky líbí, je to příjemně dráždivé, skvěle to vystihuje neosonost kanclů a pokryteckost "pracujících":)))
Skvěle*;)
Sorry, mně to přijde jak povídka pro rubriku "Nejsilnější sexuální zážitek" v NEI reportu (nebo jiným podobným plátku - já nevím, jestli NEI report ještě vychází). Nápad je dobrej, ale jak napsali mnozí přede mnou, forma je podprůměrná. Chtělo by to hodně, hodně vybrousit.
REBEKO, díky, znovu jsem si tu povídku přečetla a je fakt skvělá. Jinak je mi jedno, v který třídě základní školy jsi si přivodila první orgasmus
Wow, linuxo-schizoidni povidka ;-) trochu Cecka a trochu Pecka, klavesnice bez diakritiky, tady uz chybi jen tcpdump a poradnej povolovak na utahovak. Drzim palce at je jednou vsexny prefiknes ;-) a jeden platfus.
uaaa... to má teda ŠŤÁVU!
ehmm... chci říci sílu!
Zivot je nekdy trochu silny kafe..:-)
NO coment. Možná ze strachu z prozrazení... /*/
tak pěkně vysmívací...úplně jsem zkřivila tvář a potutelně se smála všem....tak trochu drsně vtipný*
Můj názor je, že je to perverzní...
Líbí se mi to:o)
Já taky jaksi znova zde... :o)))
semtu znova...no...protože...
tip*
no fajn...:o))
je to jak z červené knihovny..
Tedík.....:o))
Tohle bych také dal rád do eroklubu - prózy je tam pomálu.
Posledni odstavec je jaksi navic. Jinak dobry.
Autorka: Ty jsi taky pěkně hustá! :o)))
StvN: Já naopak tvrdím, že poslední odstavec je nejlepší - HA!
To je ale kouzelná povídka. :-))))))))
no...hezky odvazne..proc ne...trochu zivota do toho kancelarskeho stereotipu..ze?.-))) T*
Dobrý, odvážný, hned hotový a navíc se to děje! To bys koukala kolik podobných "věcí" jsem už v práci, ale i ve škole viděl na vlastní oči! :o) Tak to má být, pišme o realitě, nezastírejme, že pracujeme, když ... však víte!?!
Já souhlasim, že i autor může mít fantazii a to, o čem píše si může prožít na vlastní kůži až pak :-)))
Andulko, teď je to už mnohem lepší! Za nápad a ještě za to, že sis s tím dala tu práci... tip
Andulko, teď je to už mnohem lepší! Za nápad a ještě za to, že sis s tím dala tu práci... tip
Jsem se zviditelnila dvakrát:-)) Asi mne to nějak rozvášnilo:-)) Jdu se podívat, mám-li vůbec kalhotky:-))
a treba clovek pise o tom co !chce! prozit?:)))))
Jo, to bude vono! Pro zjednodušení bych řekla, že člověk píše o tom, co ho nějak zajímá. A když nás něco zajímá a neni to nepříjemná představa.....tak proč si ji nezažít! :-)))))
ten klitoris bych bral asi taky, je praktickej, skladnej a tak různě...
až mě někdo zaměstná tak si na pracovišti určitě vzpomenu...
*
..jen nevím, proč nepíšeš normálně s háčkama a čárkama, bylo by to živější..
:-) ale stručný, výstižný *
je to zdařilé. Líbilo!!TIP
Moc se omlouvam, nemam ceskou klavesnici....
No, překvapilo mně to..přiznávám, trochu to zpracování pokulhává, ale ...asi jako Standa..je to dráždivě drzé:-)
...zpracovani pokulhava...hm...tak jsem to nechala den odlezet a uhladila slovicka.....snad je to ted o neco lepsi...
Andulko, je to eroticky dobré počteníčko. T''
parada!!!!:) libi...dost.....*/*
Shaun: No vidíš, tohle jsem v noci četla a nevěděla jsem, že jsi to ty :-)
Cekanka : tak ted uz to vis :-)))))
Lidicky zlati, jiste se mnou souhlasite, ze i autor muze mit fantazii a ne vsechno cem pise, musi zrovna prozit na vlastni kuzi.
skvěle
(jo, ohledně poslední repliky)
(nesouhlasím/ tohle by stálo za to prožít)
(hezká holka v nudným kanclu, která se fakt baví po svým)
:-)))) prijde mi to vtipny :-)))) vystihuje to tu sterilni atmosferu kanclu kde 99 % lidi mysli na sex kdyz predstiraji praci :-)))) ze bych to odnekud znala??? :-))))
Nojo, no, jenže co já jako - sukně nenosím, práce mám tolik, že mi dvě ruce nestačí, takže i kdybych měl klitoris, tak mi to není nic platný ...