Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSkadliva
25. 03. 2003
43
1
4488
Autor
Andulka
K snidani, milacku,
Uvarim polibek
Sladky a opojny
- zaplni zaludek
K obedu, milacku,
Uvarim pohlazeni
Nezne jak vanek
Horke jak nachlazeni
K veceri, milacku,
Uvarim sama sebe
Na bilem taliri
- prostru se vedle tebe.
1 názor
aleš-novák
09. 05. 2006
Jo, grafika je grafika! - já bych to asi tou svojí znehodnotila-přinejmenším.
Obsah i forma - nádhera. Zkusím se večer taky prostřít vedle mého z nejmilejších, nevím však, zda přes obapolné kručení hladového břicha zaslechneme ta pěkná slůvka, která vzájemně od sebe očekáváme - to jen tak plácám. Vzbudilas ve mně zvláštní humorné představy - TIP!!
poslouchej....ja tady ma vzbuzovat sensualni predstavy...ne humorne...:-)))))))))))
Vždyť jsem předeslala, že plácám. Já jsem tak sensuální, tak sensitivní, že víc si už od čtenáře ani nemůžeš přát! Ovšem mé občasné infantilní představy mne odnesou daleko, daleko od konvenčního vnímání předestřeného.....Mám s tím posunutím někdy i problémy v zaměstnání.
Já s písničkou jdu jako ptáček....
Mě to příjdetrošku jako nějaká dětská říkanka. A taky se mi nelíbí, jak je to odsunutý od kraje. Ale obsahově to celkem ujde.
super, klišé neklišé, je ot moje krevní skupina, a proto dávám tip + klub (počítám, že víš který, fakt se nechceš přidat?)
elektro_nick
29. 09. 2004Mstitel_s_píšťalou
04. 07. 2004Milan_D_Nejedlý
06. 05. 2004
OK, kéž by to tak fungovalo ve skutečnosti. V básních jsem pesimista, v životě optimista, tak jen doufám, že to nemáš naopak......
Chvíli by se mi taková strava asi moc zamlouvala, ale po několika dnech bych asi začal umírat hlady:) Je to fajn...
Dr_Mephisto
29. 12. 2003
Vypointované a roztomilé - forma i obsah ... zvlášť, když v baráku není nic k jídlu : ) ...
Takové hravě kráné:) Tvoje povídečky jsou sice o dost lepší, to ale neznamená, že je tohle špatný:)))*
aleš-novák
09. 12. 2003
Je mi fuk stylistika, mam pocit, ze citim, o co jde a davam tip za odvahu jit s tim ven...
Jé, to je pěkný :) Tak teď už je mi celkem jasno, jak jsi to myslela s tou úpravou. No ale já to asi vážně nechám, tak jak to je. Třeba někdy příště.
- bral by som to ako predohru od partnerky.
- žiaľ asi sa jej nedočkám.
- môžbyť
Renata Benáková
Chci ti říct...
Ale ty ještě nejsi
Jsem zatím jenom já
rozemnutá s trochou kmínu
na kuchyňském stole
A ty budeš kaňka vylité kávy,
které mé nešikovné gesto dalo tvar
Cci ti říct...
že už se těším
na tu nepovedenou snídani
Tak to byla ukázka z jedné soutěže, na které se tato báseň umístila na čtvrtém místě.
Je opravdu tak nemožné zařídit háčky a čárky, tedy českou klávesnici? Rád bych ti dal třeba i tip, jenže už jsem se zařek. Tahle báseň si ho zaslouží. :-)
optipesimista
18. 10. 2003Prazdnej_kruh
15. 10. 2003
Milí, příjemně se to čte.
Jen nemám rád rýmy sebe X tebe X nebe X zebe. Už byly použity tolikrát....
A já bych byl přejedenej. Ale jsem rád přejedený.
- souhlas.....ale jak vidis, mam tu jen basnicky dve a to ze stejneho duvodu. Nic lepsiho me nenadlo....nic horsiho jsem sem nedala..:-)
pilna_vcelka
12. 10. 2003
Tak už jsem Tě dočetl, vzal jsem to pěkně od konce a doufám, že se tady zase někdy v nejbližší době sejdem :o)))
supr:-) jen nevím jak bys uvarila sama sebe ale bylo by to velmi zajímavé:-))))))))) :-))))))))))))))))))))))))))))))
Trochu mi nehraje rytmus a myšlenka není nová, ale není to k zahození...
taky jsem už několik podobných básní četl, asi tím, že jsme si my lidé podobní :) kromě toho, že jsme odlišní :) určitě bych tu báseň nezahazoval, docela rád bych ji prožil
cekanka_ucekana
29. 03. 2003
jak si to myslela? Rozvicka pro milovani nebo jako rozcvicku na psani...:-)