Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebez názvu
29. 03. 2003
23
0
3547
Autor
yoyo
Na tisíce kousků kámen se tříští
dopadá na zeď
těžce a chladně
- tlumený náraz a výkřik kamene
zraněného zlostí
Romantická_dušička
24. 02. 2004
To je překvápko, že jsi i na písmákovi. Tahle miniaturka se mi líbí. Tip. Lesanka
hm...zajímavé...i když obrazy jsou až moc zřejmé...první polovina je moc hezká...
nevím co z toho cítím, ale je toho toli, že výsledný pocit hraničí s realitou. Máš smysl pro zvukomalebnost. Tip
Hih, to já zase TIPuju rád, zvláště když mne něco opravdu osloví... TIP*
Myslím, něco takového bylo i v Pupendu... ne dělám si legraci .)
Tan konec je pěknej.
Dal jsem jen dva. Snažím se jimi šetřit a tak je dávám jen někomu. A krom toho, já si na tipy moc nehraju, přijde mi to neobjektivní...
Myslím, že o tipech to není, ale chtěl jsem ti udělat radost :).
Když ten šutr hodíš někomu na hlavu a nezabiješ ho první ranou, tak možná kamenem dostaneš. Ale když tím kamenem hodíš, už nebudeš bez viny...
A co když je to jinak...? Kámen leží na svém místě, nemá oči, nemá nohy, možná má pocity, možná má touhy, ale to my nevíme, možná závidí ptákům, možná chce zažít aspoň na pár vteřin jaké to je, letět... a potom dopadnout a cítit ten náraz, aby vůbec cítil, že existuje... A možná taky ne...
když jsem byla malé dítě tak jsme soutěžili kdo dál dohodí kamenem, vyhrál kluk, který dohodil až na střechu sousedního domu a rozbil tašku.....tip
cekanka_ucekana
15. 04. 2003
cekanecka: no neviiim:-) (nemam skoro žádný sebevědomí:-) )
všem: moooc díky za tipy, ani nevíte, co ¨pro mě znamenají!!!
cekanka_ucekana
15. 04. 2003cekanka_ucekana
15. 04. 2003
dííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííík
to jsem opravdu nečekala
Je to hodně dobré. Výkřik kamene zraněného zlostí pěkný básnický obrat.....
To je spíš kategorie scénář, ... ;))) Dál, kamera švenkuje kámen, ležící po dopadu nehnutě ...
Ale myslím, že by to byl výborný záběr!
přidávám se k Šípkové Řůžence, krásněji to vystihnouti nelze...A tipuji ;)
No vidíš.......myslíš, že je to fakt bolí?Asi nad tím začnu přemýšlet.
Ne je to fakt povedený dávám tip
Ne je to fakt povedený dávám tip
Tvrdí i barbar BARBAR
..a šutry hážu a nejradš´ mám žabky.......
Ne je to fakt povedený dávám tip
Tvrdí i barbar BARBAR
..a šutry hážu a nejradš´ mám žabky.......
neházím kameny, někdy se věcem omluvím, když do nich omylem kopnu - ale šlapu po trávě a jím bližního svého (třeba inteligentní vepříky...)