Nenacházím slov...
Tak snad jen zcela obyčejně:
KRÁSNÉ! ;)
Pěkné :-)
Malinko snad přičísnout neposedné vlasy, ale co já můžu, já se taky snadno zahltím v jinotajích a na formu mi nezbývá enregie :-)) a ta metafora se dost sugestivní .... líbí :-)
Líbí se mi právě proto, že je to popsáno jinak..:-) Tohle je poezie, kdežto předešlá báseň je jen popis..
Marthin, bylo by to na dvě, ale nechtělo se mi je od sebe dělit, jelikož vznikly současně...
Říkáš se Ti nelíbilo a tohle je stále o tom,ale přeci jen trochu jinak.
Trochu upovídané, ale pěkné!
Tip a klub.
rebecca, no mohlo by se to rozdělit na dvě, už jsem nad tím přemýšlela..
Aerotik, já se snažím o krátké, nějak se vždycky rozkecám...
děkuji Vám oběma !!
Tohle už je mnohem lepší, ale jak už psala rebecca...první sloka a možná i druhá by stačily..
Marthin, jak už jsem řekla rebece...
ještě že mi Ty rozumíš...
Co mu Zděluje, jo ? :))) To snad nee. (ale sdělit by mohla...)
Co se pointy týče.... dá se vůbec mluvit o pointě ? Celý text vidím jako veeelmi erotickou (bez pejorativního nádechu) metaforu, děj samotný snad "překládat" takhle veřejně nemusím, ne ? Z výše napsaného už tedy rovnou vyvstává odpověď na otázku, co je co.... Každopádně, JÁ za tím vším erotickým dusnem cítím ještě nějaký velmi slabý, ale přesto slyšitelný podtón, opisně řečeno smutek řeky, se kterou se námořník chce porvat jen, když je mořem...ráno šup pryč...
Ovšem taky se může jednat o povzdechy dvou trosečníků v ppoušti, přičemž od "Večer na řece..." už je to halucinace z vedra a sucha, a věta "Přichází úsvit" značí, že je našli a zachráněj je.........
P.S. Proč mě oslovuješ po slovensky ?
Pišto, jsem si vůbec neuvědomila jak Tě oslovuji, jen jsem to zkrátila, dík za velmi rozsáhlý názor, bylo mi totiž řečeno, že je velmi sprostá a že bych tohle vůbec neměla psát...
To Ti musel pravit ale pořádnej pitoma zakompexovanej....
Pišta, zajímá mne, zda jsi pochopil pointu (co mu zděluje, co spolu dělají, co je co ?) této básně, protože... a to ti povím až po tvém názoru
té vody je tam až moc, ne??? :-) ale jinak pěkný, hezký, prostě takový, jak bych to já napsat nedokázala (to už nemá smysl psát, že dávám tip, to je jasné...)
D.w. jasně hodně lásky chce dát a taky dostat...
Počítám, že se s Tebou něco stalo - vždycky´s psala dobře, ale teď píšeš ještě líp.
Pišta, ještě než jsem dočetla jsem se bála, ale pak mně to přešlo !!! Dík
3/5
některá slůvka velmi poveená, ale připadaj mi zbytečně "rozrýmované" zkusil bych je seřadit víc na řádek. Možná máš strach že to pak přijde o svoji "sílu", ale nerým to i nadál zůstane a je-li kvalitní nestane se nic
hele co jste si s Merlem udělali, že mi neodp. a proč mne tedy do toho taháš ?
jinak dík za připomínky.
Afrodita: stačí se podívat na mé dílko: Jak hodnotím, které mi Merle zakázal publikovat jako upoutávku a bude ti to jasné...
Ligmeona, vždy potěšíš, díky !!!
nene, já Tě takhle raději...