fú-ha a-ha !!! ... *
ale lepšíš sa s každou ďalšou básňou :)
Hmm, myslel jsem, že to je něco dramatičtějšího..;-)
a preco by to malo byt nieco nutne brutalne dramaticke??? staci ze su cierne..razom je cela miestnost cierna... a cely svet... :)
Silné a viz. předřečník..druhá polovina jest lepší..
A jen tak mimochodem, co jsou to graniže??
garniža... to je to co mas hore nad oknami na com ti visia zaclony.....
nejvíc se mi líbí druhá, čtvrtá a poslední sloka, tím neříkám, že ostatní jsou špatné, ale tyhle mě vzaly.
"všetko sa už stalo"
všecko se i řeklo...
ja to pisem pre radost.... a niekedy pre smutok:))) a niekedy pre tmavu noc, ktorej sa nechce spat... :)))) hihi
Svetlo v tme a tip :-)
Len jedna vec - ten maliar bez ucha... Necital som este vela prispevkov, ale uz som sa s nim parkrat stretol... Trosku mi to navodzuje istu obohranost... (ale vravim, moze to byt subjektivny pocit a navyse ja prd rozumiem literature! :-)
to je skoda... ja som tu celkom nova... a myslela som si aka som originalna.... no asi nie som :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( skoda:)
Berenice! Nestvi ma dievca!!!
Ja som precital 5 prispevkov a v dvoch je gaugin (ci ako sa to...) ! :-) Chap ma s REZERVOU! :-)
Vedz, ze tip a vedz, ze potesilo, rezonovalo, mal som sancu delit sa s citom, zazit zazitok... Co viac si este autor zelal???
No ak Ti vadi uprimna kritika s cielom pomoct hladat zlepsenia, nemusim uz ani slovko! :-)
(navyse uznavam, ze u teba v suvislosti s tou farbou asi bol ten maliar opodstatnenejsi! :-)
Sorry zabudol som avizo... :-) Takze teraz.. :-)
(aj ja som tu novy...)
tak za prve MALIAR BEZ UCHA JE VINCENT VAN GOGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja som na neho docela citliva, vies:)))))))))
a uprimna kritika mi nevadi, som rada, ze pises co si naozaj myslis o tom, co citas. ja som to myslela skor zo srandy, ze nie som originalna... akoze basnicek ego sa ozvalo... hehe.....tak to zase pochop ty :))) ved kvoli tej kritike som to aj vyvesila, nie? aspoon teda ja to tak beriem.....
A ja pako som si myslel, ze si to vyvesila nie (iba) kvoli kritike, ale ze aby niekto (napr ja) mal z basne radost a tu radost Ti vratil! :-)
A panom Gogovi aj Magogovi sa tymto tiez uprimne ospravedlnujem!! ;-)
berem tvoju radu...ale toto sa k tebe moc nehodi...inac fest dobre (ako nazor lajika)
Tedy, co se tobě honí hlavou. :-)))) Vtáhlo mě to. :-))))))
ajhľa, stačí zhasnúť svetlo a inšpirácia príde sama. Len ticho a samota... Báseň viackrát pozvýrazňovaná čiernou, silná osobná výpoveď.
T.
myslim ze jako hodne drsne dobry....thak.......!:)
Temný a krásný. Plný náádhernejch sousloví, který na mě opravdu udělali dojem. Malíř bez ucha..prostě nádhera. TIP