Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDnes
31. 03. 2003
21
1
3550
Autor
Radost
Je den
dva
mi trvalo než jsem
přišel
co jsi, nalezená?
jehlo hlodavá
přilepená k citu
za hrot visíš ze mě
bez losování
naslepo už nehrozíš zabitím
do nejhloubky návisti
...už jenom
smrtí mé podlásky
mimolásky
už jenom znevěřit se
nejhlubším dotykem hloubavého pohybu
tím prostě fyzickým
zběsile pravdivým aktem
sotvaněhy naléhání...
1 názor
Asi jsi o ni nestál, jen jsi ji o....! A znevěřil jsi se!!?Je to smutné!
A dojemné!**
Miracleion
07. 05. 2003Monty_Python
02. 04. 2003
moc krko(smyslo)-lomné........ani sem se do toho nedokázal dost dobře nasoukat........
....co má znamenat slovo"návist"?.....opak nenávisti?...nebo jen polovinu nenávisti?
Radostíku ona mě včera otravovala jedna dívčina, až sem se sebral a šel s ní na autobusák, takže sem nestihl zkrytyzovat:-)Ale je to opravdu povedený. V rámci stavu a možností. Se mi to líbí.
Radostíku ona mě včera otravovala jedna dívčina, až sem se sebral a šel s ní na autobusák, takže sem nestihl zkrytyzovat:-)Ale je to opravdu povedený. V rámci stavu a možností. Se mi to líbí.
Miroslawek: děkuji za tvůj čas. Pohříchu většinou nelze nesouhlasit, je to tak trochu "jenom" hříčka a pokus, já se učím...:-)))
jen přesně nerozumím tomu, co je míněno relativně nenápadnými prefabrikáty metafor?
všem ostatním děkuji za chuť číst
Miroslawek: děkuji za čas:-)) popravdě řečeno rozkolísanost je mi vyčítána dost často, už bych se nad tím měl zamyslet :-))
nevím, co míníš prefabrikovanými metaforami, zkus příklad, prosím? o umělost se nepokouším :-) snad proto neuměle :-)
k čistě subjektivní nemůžu nic, já musím, filosofovat :-))
Shamann: nevadí, lepší než nic
Josefk: uvidíme...jestli taková bude?
ostatní děkuji za přečtení :-))
krásné jaro všem, teď!!!
Miroslawek
01. 04. 2003Astalavista
31. 03. 2003
Brr, to je síla.
Jinak... Skvěle rozfrázovaný, akorát mi nesedí trochu ta prostřední sloka. 100% TiP
Navždy_Tvůj
31. 03. 2003Miroslawek
31. 03. 2003JRR: v čem spočívá vážnost tvé kritiky, oblékl sis k ní cylindr a smoking? ;o)))))))))
Miroslawek: Já vim, taky mi to došlo:-) Chtěl jsem něco připsat, přepnul jsem ale mezitim okna a pak už se na to vykašlal:-) Každopádně jsi nemusel tak okatě:-)
Miroslawek: Já vim, taky mi to došlo:-) Chtěl jsem něco připsat, přepnul jsem ale mezitim okna a pak už se na to vykašlal:-) Každopádně jsi nemusel tak okatě:-)