Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semôj boh I.
20. 03. 2003
6
1
2516
Autor
Berenice
kto videl, nepovie
kto nevie, nevidel
akú má tvár ?
a...
.... hľadí na mňa a či na teba ???
a čo ak nie je krásny
ani mužný
a nemal nikdy dlhé vlasy
ani zarastenú tvár
stále je to Boh ???
...............
aj keď sa nepodobá?????
1 názor
Berenicé znamená vo francúzštine Víťazstvo - kde je tá epopej o viere, o bohu, o duši, o nádeji a láske ? nemáš na ňu URL ? .._:-)*
Don´t_worry
13. 04. 2003
spomenul som si teraz na jednu basnicku z metra:
"Hledas Boha mezi mraky
jindy zase v kostele?
On ti zatim Boogie-woogie
v srdci tanci vesele."
***
Líbí se mi myšlenka i zpracování. Přesto, že jsem nevěřící, tento pohled na věc je mi velmi sympatický.........navíc tu vy dva blázni tak správně vyšilujete...tip*
*****:-))) zajímavá práce. Ty náznaky v tak sevřeném útvaru oslovují. tip
raz ako tínejdžer som sa doma pýtal: čo ak je Boh čierny? (logická otázka re Afričanov napr.) a mame vtedy bolo jasné, že so mňa farár nebude... Otázka na dlhé trate a polemiky. Zaujímavá. Najmä v kontexte či veríme, či neveríme... V nejaké to vyššie súcno. V titulku však uvádzaš, že "môj" boh a tak celá táto mierne provokatívna vecička môže mať iba čisto osobnú konotáciu.
Zaujalo až na tip
ja uz mam skoro dlouhy vlasy...a zarostlej...no kdyz se budu hodne snazit:))))) */* tiP.....
tak sa snaz... mne sa pacia jedine zarasteni a dllllheeeee vlasy :-D heeh
tak parada:))))))) joooo jedno uchci vypadat jak morrison.....teda s tim plnovousem:))))))jinak se s nim nechci srovnavat....:)
tak sa snaz.. :))))) podla veku mas do toho asi este riadne daleko, co? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
no vlasy jeste tak dlouhy nemam.....vousy....jo ty my rostou....a kupodivu ani ne takovy to chmyri - ktery spadne jenom kdyz se bouchne vic dverma:))))...to vis kdyz se nekdo holi uz od 13, kdyz v podstate nemel ani co:)))))))) tak se to nejak projevi....no apivni brich a zavislost na alkoholu taky jeste nemam...a zkusenost s fetem taky ne....ale do ty se radsi poustet ani nebudu....:)))))))
ok, ten fet beriem, a pivne brucho si mozes tiez odpustit..... :))) akurat ti este treba kupit kozene nohavice:))))))))))))) a tri tyzdne ich nedat dole.. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
jo jeste bych mozna mel zacit zpivat (dobre) a sehnat dalsi tri maniky do kapely....nechces?????? ale kdyz ja bych nechtel sliznout vsechnu tu smetanu sam....:) a jo dobre pivni brych ne...i kdyz pivo ja rad....:)
:)))) tak jo.. to beriem.. aj ked.. kariera groupies ma moc nelaka :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
co budes bubenik, nebo klavesista ci kytarista...aspolecne znicime techno:)))))))) aj se budu za nase vydelane penize opijet:)
a budeme mit pisnicku the start..abychom nebyli zas az takovy plagiatori.....this is the start, my bautiful friend:(((( no moc to nejde:)
ok, to beriem.. skus si tam dam the beginning... (this is theeeeee beginniiiiiiiiiing..... ) :-D my znicime celyyy hudobny priemysel:))))))))))))))))))))))))))))))))
zvladam jedine triangel.... taky ten dzingel... this is the beginning.. (cink)..... hehe:))))) juuuu my budeme slaaavni:)
no ja ani ten triangl...ale mam tady doma kytaru.....teda dve struny nema...a tri jsou ceckovy...ale budiz...zahrat na to neco nejde:)))))) no a slavny to budeme - si pis....
ok, ja mam gitaru, klavesy, klavir a bongo.. s tym sa nieco da urobit, nie? :))))))))))))))))))) ked nic ine aspon poriadny bordel:))))
no to kazdopadne....ten bordel...takze rikas ze budes multiinstrumentalista....