Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSměju se
01. 04. 2003
3
0
1668
Autor
Negi
Směju se svému "JÁ"
Směju se i těm ostatním
Směju se celému pošetilému světu.
Směju se HC
Směju se THC
Směju se i KFC
dead_and_gone
14. 05. 2004
U toho se clovek doopravdy muze zasmat...chichichi...dekuju...mam lepsi naladu a muzu se vysmat i silnym slovesum...
Chacha chichi chocho.
Meju se
meju se hodně
meju se ve vaně
meju se kladně
meju se i na dně
hlavně že né v bahně :)
Yfča: jo, to je super. Obzvláště pak jeho myšlenkový pochody. A taky to stíhá docela dost rychle zpívat. Nechápu - obdivuju. Je to borec.
cekanka_ucekana
02. 04. 2003
No, na sport nejsem, ale smát se mu nebudu. HC jako hard core(třeba hudební styl) tzn., že se směju buď drsně anebo třeba strašně moc. Hele, to je vlastně dobrá připomínka.
cekanka_ucekana
02. 04. 2003
Nevím, jak se směje Maurizio lacono. Někdy nahlas, někdy potichu, v tomhle případě mám spíš roztáhlý koutky a pohledem směřuju kamsi...to vlastně asi moc nevnímám kam...no, jak se to lidově říká, do blba?
cekanka_ucekana
02. 04. 2003
V ten HC chechot to právě někdy vyustí a nejlepší je, když jsem mezi lidma, který netušej vo co de.
cekanka_ucekana
02. 04. 2003cekanka_ucekana
02. 04. 2003
tak to je první, co mě dneska opravdu rozesmálo a to mi je dost smutno! :-)
dávám velikánský tip
a gratuluji k tomuhle postoji k životu!!! :-)
někdo se možná směje po THC :-)
S úsměvem jde všechno líp! :o)) Mimochodem, znáš Mládkovu písničku Zkratky? Na tom konci se mi vybavila... :o))