Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seI svatým bych se stal
02. 04. 2003
5
0
1082
Autor
Minstrel
&&Monty_Python&&02.04.2003&& Je to dost prvoplánovité, věřím že jde o upřímný prožitek, ale formálně je to slabé. Rýmy jsou dosti nepůvodní, styl a symbolika takové až Máchovské (kříž, rozevláté vlasy, kněz, márnice), ale bohužel není rok 1823. První kabátek myšlenkám někdy nesluší, zkus je převlékat do něčeho... hm, výstřednějšího?
Dílko samo se nějak ztratilo. Mhmmm. No, mi se to taky jednou povedlo. :-)) Jinak, rady třeba Monty si važ, sleeping-beauty taky píše kritiky, které mají hlavu a patu. Já jsem četla zatím jedno tvé dílko, a vyčetla bych ti taky zrovna ty pokusy o rýmy, které jsou dost násilné a chabé. *** témata, která zpracováváš, jsou zajímavá. Zasloužily by si větší péči. :-))))
KristinaKočanská
03. 04. 2003
Monty: jenže on je to můj styl, třebaže Máchovský..nevím zatím jsem nedozrál v básníka píšícího velké básně...zatím jsem jen poeta jež své prožitky háže napapír a doufá v obdiv a v kritiku jež mu ukáže cestu jek se stát slavným a velikým..ale zatím jsem jen začátečník..a za tvou kritiku ti děkuji...
cekanka_ucekana
02. 04. 2003
Je vznešené chtít se stát pro lásku svatým, ale každý svatý musel napřed hřešit, pak se kál, a teprve potom se mohl stát svatým. Přeji Ti, aby ses svatým stal.A dávám Ti TIP!