Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTvému mlčení
Výběr: Lyryk, Monty_Python, kalais, hermit
02. 04. 2003
46
0
4116
Autor
Petula
Tvému mlčení
Chodbou,
tmou,
stopami,
střepy a prachem…
Světla lom na konci
tříští se o zem
Lavice špinavé
papíry, smetí…
Není kam zabočit
V páru jsem třetí!
Když dveře otvírám
a pokoj chybí…
Do tmy hlas mlčení,
ozvěnou ryby
Chodba se zakroutí,
ústí jen do sebe
Bezhlasí kohouti
S tebou – jak bez tebe…
Jsem v soku. Nadherne.Vyzrale.Duvtipne.Lyrika nitra jak vysita.BRAVO!BRAVO!APLAUS!BRAVISSIMO!
Zapomnela jsem obodovat. Navrhuji TIP a nominaci do soutezi, prezentaci, zkratka nejake oceneni.
Tak tohle je rozhodně ta nejsilnější a nejnádherněji napsaná a popsaná báseň, kterou jsem v poslední době četla.......krása
Vynikající báseň.... možná trošku prožitek převažuje nad uměním.... Rozhodně o 100% lepší než cokoli, co jsem četl za posledních 10 let ze současné české oficiální poezie (a se slepci bych se nepoměřoval, jinak zakrníš!).
Prostě super! Tip
Mám dojem, že co se týká tématu, jsem podobné dílko od Tebe již četl (V páru jsem třetí!). A bylo mi líto, když jsem na tuto řádku narazil ... Jinak bych mohl říct, že mne Tvá báseň něčím zaujala.
Možná Tě zraním, ale Tvé sklony k sebelítosti, Tvým básním nepřidávají. I když chápu, že v básních své vibrace ztlumíš a pak je v životě líp ...
(Promiň, ale když má někdo pod básní zástupy gratulantů, tak dílko zkoumám hlouběji, protože žárlím). Tvůj, Zolo.
ČarodějkaW
04. 04. 2003
Zolo!
Neomlouvej se,
máš asi pravdu, možná opravdu (nevím, nepátrala jsem) je Tebou uvedené spojení (nebo jemu blízké) již někde použito. Pokud ano, tak už se stalo…
Nevědomky jsem (se) možná „vykradla“… :o)
Ale k té sebelítosti, víš, já v tom nevidím, nevyjadřuji ani tak sebelítost, jako spíš lítost, bezmoc, bezvýchodnost. (Takový mám pocit, neříkám, co je zde skutečně napsáno!) Lítost nad neschopností komunikace, protože vím, kam absence předávání vzájemných nálad a pocitů, přání, tužeb a strachů vede…
Děkuji za Tvou odezvu!
|||-_-|||
|||-_-|||
rým v prostřed by potřeboval trochu vypilovat;
Ale jinak na amatérskou tvorbu velmi dobré
Nicollette
03. 04. 2003
"V páru jsem třetí"
Skvělé vyjádření. Kdyby tam nic jiného pořádného nebylo (jako že je!), už by to stačilo na tip.
Ticha_duse
03. 04. 2003Pomerančová
02. 04. 2003Navždy_Tvůj
02. 04. 2003Monty_Python
02. 04. 2003
tiež priznávam formálny zmätok
pocitovo som tam (aj keď vlastne nie som)