Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDéšť
17. 05. 2000
3
0
1542
Autor
Miki
Prší. Temné, šedavě modré provazce svazují zemi s nebem. Prší. Všude samá voda. Déšť jako zběsilý bubeník mlátí do všeho, co mu přijde pod ruku. Drtivým stakatem se směje nad plechovou střechou autobusové zastávky a ze všech stran pod ní vhazuje své umáčené polibky. Lidé se choulí do provlhlých nálad a jen dětský smích se radostně bratří s vodním přívalem.
Honící pes vítr, ten všudypřítomný chlapík, s jásotem zvedá dívčí sukně nad okraj nahoty, aby i něžné krajkoví poznalo krásu věčného mládí kapek. Umělec vítr šmahem maluje mokré siluety žen a vlhkou rukou modeluje lidská těla. Dívkám ten nezkrotný živel zvedá hroty ňader pod tenkými blůzkami a zalyká se blahem, když oslepený chodec zčeří již tak rozbouřené hladiny kaluží. Prší.
"Marně se schováváš a utíkáš, človíčku. Dnes já mám svátek a mám nesmírnou chuť rozdat své průzračné modro. Hej, pane, jen pryč s tím kloboukem a pojďte na mou hruď, ať zmáčím vás radostí." Prší. Z oblak padají polibky, voda a smích, jen lidé se mračí.
no jo tohle má smysl, je to určitě lepší než podzim, tady ty obrazy znějí docela uvěřitelně (většinou)
SlečnaMezková
18. 05. 2001
Přidávám se s tipem. V těhle popisech si jednička a cítím, že to opravdu vychází z Tebe. A je to veselé a milé. Kde že to ten vítr zvedá ty sukně a jsou tam mokrý ty hroty, nebo co ..? :-))