Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrajina
09. 04. 2003
19
0
3327
Autor
Bix
ukradol si mi z ruky
rozpaky a záclony
dlaňou si oči zacloníš
na obočí
sa predsa nesalutuje !
na úbočí už vôbec nie
tam sa hľadí
hľadí sa rukou
úžiny a výšiny a nížiny
hladí sa obliny krajiny
tak to teda v žiadnom prípade, okamžite sa vyslov ! (prechádzam na taktiku nátlaku :o))) )
delikátna dáma
prosím vezmi si príklad
od Adama
on by dávno neodolal
krajine tak zvlnenej ****
Taktilní básně dělal třeba Jan Švankmajer, nějaké (myslím) i pan Kolář - dotaková báseň - něco na rozhraní výtv. díla a básně - ale jak chceš sama ;o)
pápá ;o)
m.
Túto mám strašne rada! Asi pre tú krajinu.
Nedávno sme sa na šerme zhovárali o Slovensku a niekto navrhol, aby sa Slovensko ponúkalo na pohladenie - že by sme ho mali obhladené. .... Hneď som im prečítala túto báseň (mám ju vytlačenú) a páčila sa. (dúfam, že nevadí)
A ja hladím hranatú krajinu a s akou láskou! Petržalku.... (mám ju rada, proste mám)
Prečo vlastne to venovanie?
Deni:
táto je zamilovaná do krajiny :o)
s kumulovaním pocitov máš pravdu, dík
Hobliny a odkrajiny ~ soused byl varhaník a dílnu jich měl plnou když píšťaly vyráběl takm, aby zněly - a pak je vsazoval do rámu - byloto, jako když se píše báseň. Něha je děsivá zbraň. Jedině v hudbě není fyzicky nebezpečná.
Nejradej hladim krajinu sveho domova :-)
...cim méně se tam zdržuji, tím více to tam miluji. Díky Bix.
pen: Veď keď sa pozrieš z kopcov na okolitú krajinu (viem, Vaša je skôr hrboľatá :o)), tak vidíš, ako sa vlní a tie jej záhyby hladíš aspoň tak vzduchom - vzdušnou vlnovkou :o)
...ďalšia zamilovaná. skús v sebe nechať nakumulovať viac pocitov a potom ich len vypíš...možno bude silnejšia. táto sa mi páči rannou hmlou, ktorú si predstavím:) svieže...