Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProměny
04. 04. 2003
3
0
2622
Autor
Lowlander
Jsi slza, co mi vítr vzal,
když místností jen tak vál
jsi vločka co mi leží v dlani
v tu slzu se zpátky změní...)
Jsi úsměv co vyplašil stín
když na mne dopadl spleen
Jsi pravda uprostřed lhaní
co se v úsměv zase změní...
Jsi dotek co se ztratil v davu
proud proti němuž plavu...
Konec noci v rozednění,
co se v dotek zase změní...
Jsi pták co se k nebi vznesl
a znaven do mých dlaní klesl
A ten pták se v okamžení
v mých dlaních zase v Tebe změní...
Myslím, že co tady bylo potřeba napsat, napsal/a Zolo, takže jen přikyvuju a dávám upřímnej TIP :-) + mezi nejoblíbenější :-)
Hih,moc hezky se to posloucá... bohužel už to dávno není ktuální...tu, pro níž jsem ty řádky psal, dávno letní vítr vzal...
Hih,moc hezky se to poslouchá... bohužel už to dávno není aktuální...tu, pro níž jsem ty řádky psal, dávno letní vítr vzal...
No, názvy... faktem je, že když píšu z "pohnutí" tak názvy "vymejšlím" opravdu se zatnutými zuby a cedě krev :o))) Ale popřemýšlím o změně... :o)) Díky
Jo a Andulko, jen čistě technicky... myslím si, že délka je akorát, masximálně by to šlo prodloužit o jednu sloku(což nehodlám) protože z hlediska stavby je každá sloka přiřknuta jedné "proměně" a nemůžu přece zrušit tak podstatné náležitosti citového vztahu jako je stezk (když je druhý pryč), radost (když je s Tebou), fyzický kontakt (sexualita je nedílnou součástí našich vztahů) a samozřejmě ten "druhý" jako takový... čili přesně čtyři "skutečnosti", čtyi proměny a tudíž i čtyři sloky :o))) Ale díky za názor :o)
Tak, změnil jsem název... uznávám sice, že "Proměny" nejsou o moc přitažlivější než "Jsi..." Ale snaha je... já prostě nezvládám názvy :o( Že bych začal psát úplně bez názvů? :oP
Já vím... zaváhání mi tam vůbec nesedí... Ale psal jsem to docela ve spěchu v práci, aby to tu ráno Verča našla :o)))
Heeej... dělal jsem úpravu a ztratila se kritika od JRR :o((( Ach jo.. No nic... alespoň už ten rým sedí víc :o))
Moc se mi líbí, jak jsi vyřešil to jinak klišovité stín - spleen, už za to máš Tip, ale počkej. Já myslím, že tohle dílo je nepochopené, protože jednak fundovanější lidi odradil název Jsi ... proto malá návštěvnost a je to škoda, protože dílko samotné je z mého pohledu skvost, a to především kvůli nápadu s tou měnící funkcí na konci každé sloky, ... Už to jí dodává poutavost a navíc je to pěkné vyznání, takže si i Tipnu, ale přemýšlej o názvech ... vlastně název je branou návštěvnosti ...