Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVítr
05. 04. 2003
16
0
3016
Autor
ashentree
Někomu zdá se býti otravný,
snad proto, že všechno ví
...a člověk je tak závistivý...
Když ševelí v listech stromoví,
to káže nám, radí
...a člověk je tak hluchý...
Když zoufale hučí,
to sténá bolestí.
Je otrávený,
námi...
Však jednou rozmetá náš prach...
Nicollette
08. 01. 2005
Až mi rozmetá prach, budu mu vděčna, ale že teď často bojuje proti mě, když se kolmo snažím dostat na nádr, to mi fakt nevyhovuje:-) Já mu ještě ukáže, co je ve mě síly! :-)
ashentree díky moc, že sis mě přečetl, jinak bych se k tvým básním možná ani nedostala... tohle je skvělé, celé, včetně prologu...
T*
Momentálně lze hudební podobu tohoto dílka slyšet a po registraci i hodnotit v soutěži kapel Nová krev (klikni, slyš a suď, prosím :-))
Jo, jo, rozmeta nas v to, z ceho jsme vzesli....zase ze me bude Zeme :o) *
.. hm .. tohle mi přijde být trochu naivistické ve svém zpracování ... asi špatný výraz ... prostě myšlenkaˇdalece přesahuje zpracování ..
yoyo ;) tohle už je taky zhudebněno, navíc ten yoyin nápad se zapracoval do skladby :-)) Díky moc ;)
Hm.. ach jo.. úplně si to představuju (aby ne, zažila jsem to stokrat... tisickrat..). Krásný.. člověk se to pořád snaží adekvátně popsat.. ne vždy se to podaří.. Tobě to jde..
Hm, to na mě taky dýchlo.. Moc pěkný, je dobrý se občas zastavit a zamyslet nad takovými samozřejmostmi, jako vítr.. voda :-), atd. Takže dávám tip. A líbí se mi tvoje přezdívka.
Moc Ti díky! I v každé "samozřejmosti" stvořené přírodou se dá najít něco hlubokýho, když si lehneš ráno někde do trávy, koukáš do nebe, padají kapky rosy a vane vítr...Prohání ticho celý Tvým tělem...Je to síla...
Máš pravdu, prvně to bylo v kategorii nerýmované, jen se mi nepodařilo tu první strofu odrýmovat (asi dostala rýmu z té zimy ;) Tak jsem to zařadil pod rýmované... Je to takový mix, mix nálad, on ten vítr takový je... Ač průsvitný, tak barevný, moc děkuju za TIP, ani nezasloužím, vzhledem k tomu s jakou rychlostí to vzniklo ;)
hm,všechny ženy prý mohou hovořit s větrem,který má čtyři podoby-tak jako existují čtyři ženské typy-východní vánek a ostrá vítr severní a studený západní a horký jižní-věřím tomu, ale sama nevím,kam se zařadit-snad někdo z vás ví,jak to přesně zjistit?
yoyo: i tak se to dá říci...děkuju ;)
Zoae: mám pocit, že i jedna žena na mne dokáže vanout ze všech stran, a je to úžasné...nekategorizoval bych :)
T_O_M: děkuju moc, zpětně se na to dívám tak, že možná jsem to měl trošku dopilovat...ale většinou, když se o to člověk moc snaží, stejně se vrátí k původní verzi ;)