Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmutek, to je když ... (V.)
18. 05. 2000
11
0
2706
Autor
Bibša
...
Smutek? To je když
papírové vločky sněhu
a vzpomínky na poslední léto
převlečené za bouřlivé moře
zaplavily tichem kajutu trosečníka
a slova plačících strun
marně ukrývají
do tmavomodrých vzlykků
...
Smutnacku, dekuji za Tvoji kritku.. ale hlavne proto, ze diky ji jsem objevil spoustu hezkeho ke cteni.. od Tebe..)
Miroslawek
02. 06. 2000Jim_Page_LZ
19. 05. 2000
básnička je zbytečně dobrá Bibi, ale ten smutek je pouze zbytečnej... no možná ne, ale já tě radši bez něj
itaktip
Ach... Bibí, to je krásný!
ale nač ten smutek? :-(
vždyť Ty přece víš, že ...
Radost, to je když...
střevíčky tancují po duze
elfí král ti ustalal
v javorovém listu
a do spánku ti voní
heřmánek ...
zase bude krásně, uvidíš!
:-)
Bambi:-))) Jsi úžasná, jako bych to někde už slyšela... díky
Merle: opravdu jsi zapsal Zbytečně dobrá??? Dík!
Petr: nepodlamuj si kolena, kdo mi pak bude oporou?
Lada: jo pravda, sice chvilková,ale je, děkuju!
Tynic: já jsem taky smutná, ale krásná :-))) ne?
Azalin: vidíš, stačí abys foukl, a je pryč!
Šílená: dnes se s tebou koupu, je to úžo, musíme to zopakovat!
Lyri: skuhry skuhry, když vy jste na mi pak všichni tak milí :-))
Málka : zatím nic domluveno není.
Všem: Díky za tipy, sluníčka moje, to psal smutek né já, tak mu je posílám, ju?
Bibša, poď so mnou do chechotavej tramtárie. Dokiaľ budeš písať takéto pekné básničky, ja ich budem čítať. Neskúsim ťa rozosmievať, ale je taká magická rovnica. Dvaja nemôžu byť smutní naraz :-)
+ ALOHA +
vločky celulózy?? převlečené za bouřlivé moře!!! kajutu (ostrov kde se kaje - tu a tam) trosečníka, ostrov pod uzavřením..??! vlykků -analogicky vrkků??:-)??
Taková bohyně!! a napsala nám konečně báseň..(nedali jí prémie..:-))))
Bibi, jinak z tebe mám radost, tip za odvahu :-)
:-) krikeťáku, jestli bylo smutno, tak po tvém komentáři ten liják venku vypadá jako sluneční den, ještě mi poraď jak jinak zavzlykat vzlyk, tak aby na konci básně fakt bylo takové to škytnutí ... s tou odvahou jsi to přehnal, beru to jako nevalnou kritiku mého díla :-)))) au, příště už nenapíšu nic :-))
bibšulíne toho chlapa když nějaká báseň fakt chytne tak píše takovýhle blbostičky aby to zakryl... ;o)
Je to moc hezký, upřímný a zítra večer až budem spolu u moře (vezmu tě tam sebou i s honzíkem - smím?) tak tomu trosečníkovi vynosíme z kajuty smutek ve formičkách na bábovičky ...ano?
MTR
Don´t worry, be happy....;o) Musíme ty smutky přepít...v Tvém případě asi jujcem ! :o)))
Básnička je krásná, ale....smutná :o( ale krásná :o) ale smutná :o( ale krásná :o) ale ... no vidíš co to semnou dělá ???? ;o)