ano nádherně zvěčněné okamžiky/*
skvělý téma moc hezkej obsah, chtěl bych vidět tu holku co tak zapůsobila...
jo, děcka, díky :)
pozdravujte L., až ji někdy uvidíte....;)
to by nebylo lepší, protože nádraží nebylo prolezlé rakovinou, kterou tam z voleje vidí tvá - patrně chorobná - představivovat, ačkoli neviděla tamto reálné zasněžené rakovnické nádraží. :))
nic ve zlém, nic, nic. :)
Pěkné myslím že se ti podařilo přesně zachytit ty okamžiky.
úžasně křehká krása - jak krajky ze sněhových vloček *t
nádherka...N Á D H E R K A !!!*
Jde z toho až strach!
Vynikající!!*
Hrozně mi to připomíná....
*
:)
to je překrásné...moc*****
moc moc líbí:-)aý se mi chtělo plakat:-)
moc moc líbí:-)aý se mi chtělo plakat:-)
stojatý vody NE
radši VODOPÁDY
ŽEJO
"..how long must you wait for this?.." (Coldplay; In my place)
*
nic není na furt... snad jenom - že nesnesitelné je jen to, že nic není nesnesitelné... :)
Armande, to je imho pěkná blbost, ale dobře ošlehaná větrákem z knihovny...;-))
(nic ve zlým :-)
:))) jo, to je :), ale důležité je, že je pěkná...
...protože záleží ze kterého okna se díváš .-)
pěkná je, to jo, a protože mám sám rád takovýhle konstrukce a nemám rád dneska ráno nikoho a nic, tak nemám rád ani tuhle větu..:-))
sem to ale dobře zkonstruoval, žejo, měl bys mě pochválit. :o)
Přečetl jsem si tu druhou... Síla tu je hlavně v upřímnosti... To, jak se stydíš, co Ti jakoby samo ulítlo, je další pěkná sloka. O ni je Bílý déšť nepřirozenější a chudší?
Proč bys mazal, když je tak krásná?
já nevim, mě to ted s párdenním odstupem přijde hrozně ukecaný a sentimentální tak, jak jsem nakonec ani nechtěl.
No vidíš, takhle divně hodnotím. Mi se opravdu líbí. Já totiž tu sentimentalitu necítím. Ale věřím, že jsi byl tak vtažený, že tobě se musí zdát, že z toho sentiment přímo kape. Pro mě to vůbec není sentimentální příběh. **** Ani náhodou. :-)))
Pěkná moc, tak jak *rozpovídaná*
no, ve skutečnosti už mám inovovanou verzi, možná ji vložím, takže tahle je už žel neplatná, stejně jako získané tipy, budu je muset vrátit... ;-))
Moc krásné. Moc to připomíná něco z mýho života
není, je to hlavně moje blbost, a možná bude ta nová verze horší, ale kdo to rozsoudí? ukročil jsem tady moc daleko od sebe, rozpovídal jsem se, musel jsem redukovat...;-)
to je tak.........! (ležatá osmička tipů)
Přiznávám, že jsem neskutečné prase, když jsem si báseň přečetla až dneska, ale **************************************************
****************************************
*
vsechny cesty vedou do Rakovnika ;o)
a sem jsem chtel napsat neco jako:
;o)
**V**
* vic momentalne fakt nemuzu! moc krasny!
jak je to všechno divný, mě už se to nelíbí vůbec... nechápajem ničevo... mm.
no, ale díky. ,-)
Hermii :o)) vzdyt je tam prece Rakovnik!
no to joooo, ale rakovník je přece všude! :o)))
hezkej one night stand, jen nechapu proc je popisovan takovym rozvlacnym stylem? nudnym? jako kdybych to uz nekde cetl? takove sebemrzkani - proc ja vul s ni nezustal ?
a pak, z rakovnika do ruska je kus cesty no :)) i kdyz mozna nejakej ten rakovnik v rusku je :)
reb: nejsi, to je v pořádku. :-)
nevím, ach, co mě to napadlo... tohle není forma pro mě. zkouším, nevím.
"Přesýpám si těch pár doteků
z jednoho dne do druhého,
různě je otáčím"
i z téhle formy umíš bábovky :-))
t
asi není pro tebe , ale poslední strofa - jakých tu moc není:-))
...hmmm, velké, velké pro Ty jež vědí, pro nás ostatní silné a soucítící, leč....hmmm, dyť víš....:-)*t*
to nemělo být srozumitelný jen pro ty co vědí, mělo to být srozumitelný hlavně obecně... z hlediska formy spíš hledání. fakt.
...srozumitelné to je asi všem, jen ta velikost, ta je dávána, ale brána je jen těma oněma...jako obecně asi víme všichni, každý tak nějak strádá a hledá se ve vracení a obracení k nezapomenutelným včerejškům...a co se týče hledání nové formy, budiž, leč ony předešlé zdají se mi zdařilejší...hm..:-)
Drown: souzním, mám podobnej pocit. halt nelze jen pořád šplhat, i sestupu je třeba. ;o))
...tak, tak a ne jinak, aby si halt člověk více vážil oněch výšin...:-)
myslim, že je to pekelně dobře napsaný a hnedle si to schovám do oblíbených
***
S_V: kočku štěkat nenaučíš :o)
Marthin: Topola?? Já se bál, že Sajfrta pana...:-))
egil: dyž já právě nevím, co vlastně je pro mě typický, je mi z toho mě autolíto...;-)
ď vsjem
kalais: kdy jsem tvrdila, že se "jí snažíš vykrást poezii"???
promiň, ale není to pravda
kafka
sorry, hermy, že tady, ale trochu jsem nadskočila
holky, nehádejte se, nebo to fakt smažu... :-((
chjo
týýýý jo...co říct...bere dech***
kal., vše tel. vyřízeno k dennímu pořádku ;-)
jo?
chtěla jsem si zasajfrtovat či zasalutovat ale zůstanu tiše
***
*** a ten mrtvý to nejsem já .-)
Sajfrta? Nějak se mi při tom vybavila Dívka odjezdu..:-)
nene, hermite, tohle není lyrická pěšinka pro tebe, jinudy pudeš, ti řikám.
ale von to přepíše, věřte tomu, že jo, hermite? a zase to vloží znovu, jak je jeho dobrým zvykem. je to tak nudný, nebo jsem moc velkej cynik?
výborná věc, četlo se to moc krásně. Ale obsah, ten obsah... ***
Tohle je moc hezký obraz... snad každý si v hlavě takové nosí, ale zdaleka ne každý je dokáže TAKHLE napsat...
změna? :) ******************
Věru nezvyklé, na poustevníka. :o)
*
naše posádka chtít dát tip, ale jinak se nevyjadřovat...*
4/5+T
znám tenhle pocit...a nkěterý slvůka ač "neobratně" napsaný přesně vyjadřují to co jsi zamýšlel...nádhera
Překrásné. Vůbec ne "známka krize".Malá příměs melancholie nemůže škodit.
Od začátku až do konce je to nádherné*
Snad jen, že jsem velmi rád četl.
zvláštní; pro tebe netypická; nicméně *
To mi přitopolilo Topola Filipa velmi..úžasná věc..jo..
ach ano ruské řeky ... raději ale od Vltavy *
je osobní, je jiná.. má otevřenou náruč vypovědět přes kapky deště..