Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHLUBINY
09. 04. 2003
7
0
1827
Autor
marťánek
točí se stále dokola,nezastaví se nezáleží na tobě...
nemůžeš se bránit chtěl bys vyskočit,zatínáš pěsti....
to se nemůže stát chceš pryč od toho všeho...padáš..
přemohla tě síla proti které se neubráníš,klesáš stále hloub a hloub,propadáš se......
už to nejde dál..
vzdáváš se ..
pouštíš se..
padáš...
No tohle je pěkně napsanej blbej pocit, mívám občas podobné, vše se řítí, propadá, stále točí dokola a není cesty ven. Svět je jako velký kolotoč.
Štalingrad
02. 05. 2003
nemám rád psaní ve druhé osobě, protože z toho cítím nějaké násilné vnucování pocitu čtenáři. Jinak je to takový klasický výkřik plný beznaděje, plnící spíš terapeutickou funkci autorovi, než potěšení čtenářovo.
dr_fellgod
15. 04. 2003
stojim si za svym ze to drama neni......to za prve....a za druhe...trochu s eomlouvam za spatne napsanou predchozi kritiku...neni to napsano hnusne, ale spis jsem to myslel jako hnusna (viz. neprijemna:) chvile...
Don´t_worry
14. 04. 2003Don´t_worry
10. 04. 2003
kdysi se mi to zdálo taky, nakonec jsem se vzbudil, ruku v nočníku, ..............BARBAR
Jinak bez legrace, je to pěkně popsanej, hnusnej pocit .
Nedoléčený_Blázen
09. 04. 2003
no ja nevim ,rozhodne to neni drama, spis pekne hnusne popsana chvile tesne pred tim nez zmacknes kohoutek