Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKOMUNIKÉ
09. 04. 2003
0
0
2860
Autor
Bebitka
Milí zdejšíci,
... tak tomu nyčko budou skorem přesně tři roky, co jsem zaplula do písmáckých vod… někdy moře, jindy bažiny - šak to znáte… bilancovat nebudu, připíjet mi nemusíte… ale stálo to leckdy za to... ;-)
... a jen drobná technická pod čarou: do věčných lovišť byla odeslána Cyndi, pallas, Bebitka-Blond i aninick... ostane tu jen Bebitka... :-*
K*
No yoo, cas leti a porad mam pocit, ze se deje mene, nez by se mohlo. :o) **C**
kaštánkuuu, jasně že pamatujuuu... :-) mluvili jsme spolu mj. krz pussinku :-)*
:-)) když vidím castanovu poznámku ... pamatuješ si na Xchat před x lety (nejsem si zcela jistej, ale myslím, žes to byla právě ty, kdo mi tam řekl o Písmáku :-)) ); a pamatuješ na čajovnu na Masaryčce ? :-)
Bebitka: Waaw! Tak sbohem, nebo vlastně.. Vítej?! :o) Ano, Vítej! Pamatuješ, když jsme poprvé mluvili spolu na Xku? Kolik to proboha může být let? :o) Pamatuješ si vlastně ještě vůbec na mne? :o) **C**
Miroslawek
10. 04. 2003
Wopi: Takhle nějak to bude vypadat. Díky, že ses po správných obrázcích podíval za mne.
Nikdy se nevrÁÁÁÁtÍÍÍÍÍÍ
pÓÓÓÓhÁÁÁÁÁdka mlÁÁÁÁdÍÍÍÍÍ!!!
Tož sa maj ;o)
m.
Tak ať Ti to jde pod tímhle nickem stejně dobře jako pod těmi (ne)zapomenutými. Ta hromada výběrů to ostatně potvrzuje.
Fajn, gratuluju.
A počkejte, až se do těch nicků pustim já! To bude upoutávek!
;-)
Navždy_Tvůj
09. 04. 2003
Wopi, že si pak ale svá krásná dílka od zrušených nicků přestěhuješ pod svou hlavní identitu, že jo. Jinak nehraju a budu po nich truchlit. Škoda, že tu nemám žádný truchlící obrázek, aby sis dokázal představit, jak to bude vypadat. Tak tedy jen slovní obraz: Potáhnu černým flórem celé město a v rádiu budu vyhrávat jen smuteční pochody.