Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHaiku18
12. 04. 2003
13
0
3228
Autor
Radost
Ještě je zima
- z úst mi vycházejí
obláčky páry
Radost - to myslis vazne? ze dve az tri za zivot? Hm, tak ako to bude potom s mojou tvorbou? :-)
Díky za radostně zvyky, nápady, normální i nenormální radost. Neumí ji rozdávat každý...:-)
Ale jistě Tobě, asi musím formulovat přesněji.:-) A ještě, když jsem v tom děkování, děkuji za soutěž haiku.
Děkuji Radosti... za radost i pro radost.:-))
:-)))
nevím, čím jsem si tvé díky zasloužil, takže taktně mlčím a stydlivě klopím oči :-))
Někdy není potřeba vědět...:-) Prostě mi udělalo radost co děláš a co jsi napsal. Tak to s očky nepřeháněj.:-))
Nechápu, jak si někdo může dovolit hodnotit díla jako ve škole, zvlášť haiku...Jinak Radostíku mě se tam nějak nelíbí ty obláčky mlhy...Spíš páry bych napsal, jenže já haiku rozumím asi jako vyšívání..
Hm to je pěkný, že přes noc přemýšlíš, já sem většinou v takovým bezvědomí, že ráno pět minut koukám do zrcadla a marně přemejšlím kohože to v tom odraze reality vlastně vidím.