:-D!!!! Uaaaaa!!!* V podstatě smutné??!! A v které?!?!
Kdyby šlo dát 2 tipy najednou, dám ještě 1 za prolog!
Díky všem za přízeň vodním živočichům :o)
:))
Vysvetlivky sú výborný nápad...
-t-
...zdařilé dílo....klub......T-p.
Mník se z tipů raduje,
kritikům svým děkuje.
Litochowitz: Báseň volně navazuje na
první dílo mého nejoblíbenějšího autora, které zase navazuje na rozsáhlý kritikový chat někde úplně jinde. Není to s námi zvířátky jednoduché :)
..tak to je teda hezký dílo, to na které navazuješ:))
Oslizloň je můj nejlepší kamarád, navíc o mně hrozně hezky píše (
"můj vlhký druhu" a tak...)
Ty vysvětlivky (samozřejmě stejně jako celé dílo) považuji za geňyjální! Navrhuji to patentovat. Ušetřilo mi to mnoho chvil, neboť jsem četla jen ty strofy, u nichž mne upoutal jejich stručný obsah. Volám: "Jen tak dál! To je ta správná cesta!"
*
Co dodat??? Nelze nic ...... - opět máš u mě jedničku s hvězdičkou a samo i tipeček :o)
Řehoním se nehorázně :o)))
Vždyť je to v podstatě smutné! :o)
V podstatě je celej život smutnej.
A právě proto se musíme chechtat, abysme to všechno zvládli pokud možno při duševním zdraví.
Řehoním se nehorázně - viděl kdys kdo mníčí strázně?
Vyvaruj se pivní lázně, když ti mok ten v hrdle vázne!:o)))
K tomu však je třeba kázně
abstinentem stát se rázně!
Abstinenti zlá jsou pakáž,
to radš mníku chlastat nakaž!
Ať při pípě dlí a chátrá,
jen pozor na mníčí játra!
I pivaři zlá jsou chátra.
Ach, to dneska mluvím spatra :o)
tak jsem se fakt zasmala. ty vysvetlivky jsou krasnej napad!! :=)))
Jé děkuju, v klubu jsem ještě nebyl :o)
tak teď už jo... mníče chráněný, do klubu teď vražený... :o)
Rada pro pivníka mníka:
Nepij pivo horem dolem
Rozluč se radš a alkoholem
Nejsi velký statný golem
Skončil bys brzo pod stolem!!
*
Mník jednovousý všem moc děkuje za přízeň :o)
BorisCvek: Až se rdím, jestli to v té chladné vodě jde
Je potěšující, že takových, jako Ty, je víc, a že jsme chránění.
Poetík: Když ono se v mokřavě blbě píše... Ještě že nám hodný vodník do rybníka zavedl Net.
Druhá báseň od Tebe mne tento den dostala opět pod stůl a tak já vážně nevím, jak si tu beze mne mí čítárenští čtenáři poradí než se vyhrabu znova na nohy. Snad mi tu mezitím úplně nezvlčí. Vysvětlivek nebylo třeba. I tak za ně díky. Čtenář aspoň netápe co tím chtěl autor říci, když mu to autor řekne rovnou předem polopaticky, aby hloupý netápal a chytrý v tom nehledal nějaké jiné skryté významy a nenašel v tom nějaké hlubokomyslné filozofické poslání. Takhle si s tím nikdo hlavu neláme a všichni jsou spokojení. Hlavně že si smíchem prodloužili život. Veselá mysl půl zdraví.
Kodynie: Já sem ty vysvětlivky dal samozřejmě
právě proto, že jsou úplně zbytečné. Trošku si dělám šprťouchlata z veršů, které chápou jen sami autoři (někdy možná ani ti ne; občas se stává, že vrhnout světlo vysloveně odmítají). Současně se mi zdálo vhodné tu básničku rozbít, aby jednotlivé sloky vynikly osamoceně.
Máš pravdu, někdy ani sám autor neví, co napsal a teprve čtenáři mu napíšou o čem to je. Velmi zajímavý úkaz, už se mi to stalo u pár mých dílek. Mně se to líbilo číst i po jednotlivých slokách a následně potom i celé dílko najednou bez vyvětlivek, opravdu nevím z které strany to bylo lepší, pokaždé si čtenář vychutnal něco jiného.
Hele hele, zase to s tou chválou nepřeháněj! Aby se nestalo, že
Obyvatel vodní říše
propad hnusné mničí pýše
Na to si brzo zvykneš, že Kodynie přehání víc než by měla. Zvykli si jiní, i Ty si zvykneš a po pár kodyniích kritičkách Ti ani nepříjde, že se máš hrdě dmout a že bys mohl i zpyšnět. Každopadně si Kodynie pevně stojí za každým slovem, které kdy veřejně vyslovila a vždy to řekla tak, jak to myslí a ne jinak.. Takže když Tě Kodynie pochválí, tak jsi jí opravdu nadchnul a teď udělá něco, co často nedělá a dá Ti ještě k tomuhle dílku ještě Tip.
:o)))) (to jako že nevím, co bych dodal)
z toho plyne rada mníčí
~ ten kdo chlastá, že se ničí
zde mnil mník, že knajpy král
- oslizloň se z něho stal !
(a na mušky svatojánské
platí pořekadlo pánské:
"Ten, kdo mníka nutí píti,
po nocích mu zadek svítí !")
!:c)!
Mře mník hodný, letní, pivní,
přežil ho ten zlý - a zimní
Dík za pochopení. My mníci alkohol špatně snášíme...
Bříza: "po nocích mu zadek svítí" :o)))t
Vynikající! Je to PERFEKTNÍ hříčka.... přímo virtuozní... mám slabost pro takovou poezii a slabost pro mníka.
Nelze udělit DVA tipy? :-) Jeden bude určitě.
Ta říkanka by se hodila do úst Falstaffovi nebo podobné postavě, to by bylo přímo famózní :-).
To nic, já jen že ten tííípek anonym byl ode mě...