Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePanne.
16. 04. 2003
18
0
2762
Autor
Liso
Čo chcú?
Čo dostanú?
Čo zostane im?
Čo znamená to slovo?
Spýtala si sa.
Veď som sa nezmenila!
A ja viem...
Čo chcem.
Čo dostávam.
Čo zostáva mi.
Čo znamená to slovo.
Si čistá.
Nezmenená.
Poď!
Dáme spať naše štyri deti!
x-krat som premyslal a x-krat som vahal, x-krat som sa rozhodol nepisat... Ale predsa len napisem... A dam vam avizko, snad nebude velmi zatazovat...
Ona zomrela 1.10.2005 vo veku nedozitych 37...
A ja pytam sa sam seba:
Čo chcem?
Čo dostávam?
Čo zostáva mi?
PS. Nie nepotrebujem utesovanie a zda sa ani pomoc... Len sa mi zda, ze svet... Svet je o niecom inom nez bezne pocitujeme a chcem sa o tento pocit podelit... Zial na nejaku basen momentalne nemam...
chceme jen místo pro svůj dotek
dostáváme se do zahrad
a učíme se ve dvou znát
a ožíváme vzpomínkami
pro chvíle kdy jsme jednou sami
a zůstává nám milovat....
g_morr:
:-) Budem rad ak mi vysvetlis preco!
Teda hlavne ma zaujima co som zmixoval, prerozpraval a sprznil! Nepamatam si, ze by som opisoval z nejakeho diela a preto si rad precitam odkaz na to co som teda pravdepodobne vytesnil z pamate :-)
asi nám stačí i řekněme "tématické" navazování...: tohle je prostě vstupenka:
"Venované lyrykovi ako úvaha nad častou basne
kurz skeptické teologie!
nemusí to být rozhodně jenom zprznění.
a rozhodne nemusí jít o negativní reakce na původní text... zkusím přesvědčit kolegu průsera, že by měl ten úvodní text v diskuzi klubu změnit, aby to z něj bylo jasný... takhle to vypadá, že chceme být jenom zlí...
Chapem, prolog je asi nepresny. Slo o myslienku premietanu skor a nezavisle na lyrykovom texte. Ten vsak bol bezprostrednym podnetom spisat dielko a venovat mu ho (kedze podla mna reaguje a odpoveda na jeho myslienku tamto)...
Pokial nepojmete remixovy klub nie v takom negativnom ponati ako ho v sucasnosti uvadzate, nielenze nemam zaujem vstupit, ale ani nepovazujem svoje zaradenie za spravne. Nemienim ale voci tomu nic robit, pretoze je to Vase pravo co si kde zaradite :-)
Pozitivne chapane remixy, by som sa teoreticky mohol dokonca podujat aj pisat. Teda nemyslim vykradnutie nametu, ale karikaturu povodneho diela.
A vobec nevravim, ze pisem kvalitu!!! :-) Nie. Sam si predsa robim zo svojej tvorby srandu v pismackom predstaveni sa.
Domnievam sa vsak, ze moje texty su POCTIVE, MOJE, NEZLODEJSKE a pod.
Opakujem ale, ze sa s Tebou nemienim hadat o zaradeni. Len som vyjadril svoj nazor a tym to zhaslo.
(pokial by ste zmenili ponatie klubu, snad by som este pouvazoval o vstupe a pokusil sa niektore dielka zremixovat :-) Vyzera to ako potencialne dobra zabava! :-)))
EvaDominika
13. 05. 2003
ak máš ten kaligram (ženskú sileutu) zamerne, tak by si si zaslúžil aj dva tipy **
docela se mi líbí, pro dokreslení obrazu si půjdu přečíst ještě tu Lyrykovu :o)
tip*