Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePostrach temnot
17. 04. 2003
12
0
3146
Autor
mník
krotitel duchů přízrak našel v kanálu oslizlo ho to
Ten co ho osliz´ -
byť paměti mám pomálu
nebydlel v žádném kanálu
leč nacházel se na prahu
hotelového výtahu.
cekanka_ucekana
18. 04. 2003
To ví přece každý mník, miloučký je Oslizlík!
Moje paměť má vyrytou scénu, jak jeden krotitel tahá druhého na laně z kanálu, kam se byl podívat na "river of slime", rve za lano ze všech sil, aby ho vytáhl ze spárů tajemného čehosi, do toho ho otravuje policie a tak... Možná ta věta padla jindy (Oslizloň má vždycky pravdu), ale koneckonců kanálem to začalo :o)
cekanka_ucekana
18. 04. 2003
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
(teda... teď jsem fakt vyprskl... pokud máte ve tváři drobné kapičky, nejsou to drobné kapičky, to jsem vyprskl)
Já jen chtěl připomenout, že můj otcomatkobratr Oslizloň hrál ve filmu. Sekretářka, která tehdy přepisovala titulky, nedávala pořádně pozor a uvedla ho v seznamu herců jako "Effects" :o)
protože jsem pamětník Krotitelů duchů (sjížděla jsem je mnohokrát), tak tohle s radostí a smíchem tipuju :o)
t*
ovšem myslím si, že mnohem pozitivnější by bylo, kdyby oslizloň byl oslidobroň
akorát mi chvíli trvalo, než jsem pochopil, že Oslizloň nehrál ve filmu Sekretářka, ale že sekretářka opisující titulky...
(v čem ještě pan otcomatkobratr hrát, herecká asociace nemá žádný záznam? nebo vždy vystupuje pod uměleckýcmi pseudonymi?
Radost: No tak vidíš, jak snadno se taková sexretářka mohla přeťuknout. Hrál ve spoustě filmů, oni pak to "effects" už jenom přehrávali z databáze do databáze...
chudák... stal se slavný a někdo ho chtěl zabít, to je to jediný, co si z Blesku pamatuju
A vůbec, proč sis vzpomněl zrovna na Blesk??? Jsou i jiné, méně namáčivé tiskoviny. :o)
Navždy_Tvůj
17. 04. 2003
Radost: Inspiroval jsi mě, příště zkusím klínové písmo. Jenom nevím, jak si vodníkova obrazovka poradí se záseky dláta :o)
Navždy_Tvůj: :o)
jó, nikdy nevíš... napiš Radosti a přihlaš se... třeba opravdu vyhraješ :o)
:)))))))))))))))))))))))))))))))))) tak to jsem fakt nečekala:)))) haiku!!!!!!!!
Olina: :o)))
Radost: Drago povídal, že sbíráš přihlášky do nějaké soutěže...
Drago: Ani vlastně nevím, proč Ti posílám avi
Proboha, dokážete někdo napsat pořádnou (tj. negativní) kritiku? Jedinej pořádnej chlap je Stanislav_Vašina, ten mi aspoň napsal, že na svého Velkého Bratra nemám. :o)))))
Teda mníku, já si na ten film nepamatuju a vůbec to hajku stojí za prd, já tam žádnou přírodní lyriku nevidim, tak to nejni HAJKU! :P
(neboj mníčku, to já jen tak, já bych ne Písmáku nebyla nikagdá takhle drsná, to já jen že sis stěžoval :) )
Konečně někdo, abych se měl proti čemu ohradit :o) Přírodní lyrika tam je: my zvířátka totiž přírodou chápeme své životní prostředí. I vaše děti například při míčových hrách říkají, že příroda hraje, a myslí tím třeba stěnu tělocvičny. Pro takového potkana pod kamenem pak je lyrickou přírodou právě kanál.
Toho znám. Ten je teď v přijímači a co nevidět bude skládat vojenskou přísahu. Je to trošku puberťák, ale jinak v poho :o)
proč ne vodnici? (Ač toto slovo má dva výrazy.) Zasej nějakej šovinismus, to jsem si dala, že jsem se na to radši nevyprdla! :)
Rodní bratři, všichni mníci
zakouřili podvodnici.
podvodnice = vodovzdorná vodní dýmka