Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKam se podějeme
18. 04. 2003
12
0
2597
Autor
Seregil
Kde budeme
až to nastane?
Zhroutíme se do
chvilkových nevolností.
Pak dáme vale
hnisavým předsudkům včerejška.
Z nevolností se
vyšplháme do
chvilkových všedností
mlčenlivosti volných vran.
Ale kdo to zaplatí?
Vrány můžu a s tím placením to je taky dost dobrý... Je to mrazivá otázka... **
Jo, drží se mě to.
S těma vránama souhlasim, moc se povedly.
Pak dáme vale hnisavým předsudkům včerejška. Tak to bych se přelo. Vidíš, a já si říkám optimista. Asi mi příde, že to bude černý, a nebo to vidím dopředu černě, protože mám rádo příjemný překvapení. Zkušenosti mluví proti. Zbývá mi jenom doufat, že jich mám málo, a příliš jednostranných. :o))
snad sem se zlepšilo :o))
Hmmm
Návrat...... já sem debil. Zvláštní kolikrát se toto krásné slovo dá použít, a pořád dává smysl, pořád mě vystihuje, akorát možná trochu vysušuje.
Keď no dobrá, ..ale také unavené mi to připadá. Nevím,.. nebo, že bych já bylo...unavené?
Promiň, já si to projistotu přečtu příště. měj se krásně.
Navždy_Tvůj: tak je to skorem se vším u mě...
Josefku... :-)
Jeanne: Díky
miklunko: ***
Kreliku: ano kdo ví... quien sabé?
Ciri: a nevím, kdy se zas objevím.... dám si na čas.... ale jinak to nejde..
studanko: jsou i lepčejší chvíle a s tebou budou vždycky :-)
Ostatní: moc díky...
Navždy_Tvůj
28. 04. 2003
Teda fuj, až se mi udělalo špatně...
Trochu optimismu do toho....
Prostě zalazem do pelíšku a počkáme až se to přežene...
Zhroutíme se do
chvilkových nevolností.
Z nevolností se
vyšplháme do
chvilkových všedností
*t
Vítej zpátky, Seregile, dlouho jsi tu nebyl!
...
Až to nastane, zalezu si do temnýho koutka a budu si povídat se skřítkama, než to skončí.