Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOka mžik
22. 05. 2000
7
0
1434
Autor
Alchymista
Oka mžik
Skleničku vína, k tomu růži.
... úží se dech
a láska v kůži
běhá mi s mrazem po zádech.
Máš prsa jako fotky z krajin.
Jdu po nich zlehka,
něco tajím ...
A nechávám tu stopy matné,
když světlo hasne
slunce zlátne,
abych Ti mohl na dva hroty,
jak na svíce jež hlídaj knoty,
tou melodií známé noty
plamenem, který i nás zhltne,
zavěsit verš
co všechno utne ....
Astalavista
06. 04. 2001Miroslawek
28. 06. 2000
Opět výborné, máme nového kolegu s poetickým nadhledem. Verše jsou napínavé, elegantně ulité a místy vtipné, zejména však jemně přízračné… A to já rád. TIP ode mne..
no ja bych mela vyhrady k prvni sloce,
tam me to prijde laciny, kuze ruze, dechy, jen tam chybi vzdechy a bylo to uplne jasnacka :o))
ale musim rict ze ten zbytek mne prekvapil..
docela se to pak i vyvrbilo. Ja bych se pokusila predelat ty ruze, treba na jiny kytky ;o)
co orchideje, po nichz dech se chveje? Nebo tak neco ;o))
ale dobry :o)
diky
Technicky nevidím nic, co bych dokázal zkritizovat, snad jen řádek ke konci (noty) kde se potřetí po sobě opakuje rým, mi tam moc nezapadne. Ty slova se nějak dostávají pod kůži, a obraty skvělý a výstižný.
Za sebe říkám: zbytečně dobrý a přidávám tip. Jako rediktér ti hvězdičku nechávám.
No jo dyk já vim...to vona to milostivá určitě ráda...vite co, no přece "to"...no drc, drc.
I když vona milostivá, ráda lecos ..
Jak pastelky, ze svíček vosky,
se rozpouštím do nových tvarů
kolem tebe běhám bosky
zahrej mi lásko na kytaru
:-)
Povedená taškařice pestromalebná.Z okna koukám na Krušné hory a znělcové vyvřeliny středohoří.To musí být ženská!