Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽiletky v těle - nový klub
20. 04. 2003
0
0
4457
Autor
redscorpion
Všechny Vás zdravím! Stvořil jsem nový klub. Mrkněte na něj a pokud se v něm zhlédnete, přidejte se...
Hledám pár lidí, kteří se stanou základními kameny a pomohou mi
klub postavit na nohy.
Takže - melancholici, depresáři a černokněžníci s citem pro hudbu -
čaká se na vás!
To jsem se zas dnes ráno nasmál, pánové vy tomu dáváte, tohle je událost, ne diskuze o škatulkování:-)
redscorpion
24. 04. 2003
Shammann: Pokud ses nasmál, pak tato událost měla aspoň nějaký význam :)...
redscorpion: Ale jasně, to víš, že nemusíte protestovat, jen klidně žbrblejte, ale hlavně nezapomeňte na ty zbraně individuálního ničení :)...
malej_blazen
24. 04. 2003
Narvah: Každej někam patří... To je názor podložený čím? Pocitem, že dnešní svět je zmatený a Tvojí potřebou udělat si v něm aspoň trochu pořádek? Nebo kouskem dřeva, aby se Ti tolik nekinklal? :)...
j_i_r_i_k: myslím, že tenhle přístup velice usnadňuje jednání s většinou lidí... a zvlášť na takovýchle debilních auditoriích (nic proti klubu žiletky)
a ač chceš nebo nechceš, ač vědomě či nevědomě, sám to děláš taky (už třeba zařazením Narvaha mezi lidi, kteří potřebují mít svět v pořádku tak, aby se neklinkal:-))
užívej si radší sluníčko
jo, a mimochodem... bude mít tenhle klub klubovnu poblíž nuselského mostu, nebo bude vlastnit soukromou šibenici?
Radost: Eh, já zařazuju Narvaha mezi lidi, kteří potřebují mít svět v pořádku? Ta první možnost je dotaz... A kinklání měl být takový ftípek na dvojsmysl slova podložit... No, se asi nepoved :)... A co se sluníčka týče, užíval bych si, ale když se podívám na nebe, vidím mraky :(... Osobně nemám nic proti soukromému škatulkování, to děláme jistě všichni a vyhnout se tomu jde možná poustevničinou (vlastně ne, pak jsou všichni lidi ve škatulce "ti mimo můj svět"), mně se jen nelíbí takový absloutní názor "každej někam patří" vyjadřující jistou objektivitu... A objektivní škatule jsou buď taková samozřejmost, že tato věta je podobna větě "když zvednu ruku, je nahoře" nebo to je model, který mně nevyhovuje, tak. To je ale zbytečných slov, když už jsem tu toho tolik napsal, jdu se podívat, co je to vlastně za klub :)...
Jééé, to je ale klub... Hele, až budete mít hodně členů, zkuste udělat mejdlo, na nějž každý přinese ty svoje nejlepší kousky, vstupné bude depka a tři superdepresivní songy, břitvy, prášky, nože, střelné zbraně dodá hostitel, jóóó? A pozvěte TV Nova a hlásejte, že protestujete třeba proti veselé muzice...
a co teprv žiletka v čele.. :-))
nebo včela se žiletkou, to je úplný masakr
anebo v čele.. prvomájového průvodu jásající pan Žiletka z Nuslí,
opilý medovinou
s depresí v tučném těle
v kapse složené letáky na odtučňovací dietu
já bych se nikdy nechtěl stát základním kamenem ňákýho klubu, to ti teda povím
to nevím z který knihy to je.
co od života očekávám:
pořádnej bourák se spoustou roštěnek
takovou tu vilu co vypadá jak hrad
tank, abych si občas mohl vyjet mezi normální lidi
a dobrmana
Narvah:jo asi jako tvý klapky na oči. Fakt mě tam neřaď to je jenom vlna.
redscorpion
21. 04. 2003
Wopi, jasne ze je to udalost, z technickyho hlediska je udalost cokoli co se "udeje", a nerikej mi, ze tak ta kategorie myslena neni, to moc dobre vim sam ;o)))