Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyznání tlejícího šneka
22. 05. 2000
14
1
2778
Autor
Lampář
Umřela mi inspirace
slova
city
Nezbývá než tajně zvracet
vlezlej do ulity
... Zbývá už jen oddávat se
hnijícímu snění
o té která jednou přijde
a můj osud změní
Očistí mé hříchy viny
peroxidem vodíku
a položí do vitríny
k pastelkám
a budíku
slova
city
Nezbývá než tajně zvracet
vlezlej do ulity
... Zbývá už jen oddávat se
hnijícímu snění
o té která jednou přijde
a můj osud změní
Očistí mé hříchy viny
peroxidem vodíku
a položí do vitríny
k pastelkám
a budíku
1 názor
Háá! Tak tenhle šnek je bezkonkurenčně bááječnej! *t a hups s ním do klubu
Konstantinidisová
05. 06. 2001
Tak co? Pořád ještě v ulitě a nebo už pomrkáváš na svět venku s očima na šťopkách? :o)))
A pastelky nejsou na to, aby se na ně prášilo ve vitríně... Něco hezkýho nakreslíme, ne? :o)
Blik :o)
:o))))) To nic ... jnom se ohřejeme, hned zase pojdeme ! ... nemáš něco k pití ???
Orig:copak v sobě nemáš ani špetku studu?
To má být vtipné? Nebo snad dokonce humorné?
No to snad ne! Proč jsi tak zlý a sarkastický?
Vždyť život je i spousta krásných a hezkých věcí, třeba dát do držky tobě, to by se ti líbilo?
Nesmíš se hned škaredit, mám tě taky rád i když vím, že bych to o té naší orientaci prozrazovat neměl. Jsem ale toho názoru, že pravda by se neměla skrývat. Proč už mi vlastně nepíšeš. bylo to tak hezké. Ozvi se...tvoje Bublinka.
bebitka blond
23. 05. 2000
trochu slitovani se snekama, prosim :-))
Dobry!! Pridavam se k Dedouchovi a k xpired!!!
já bych ještě jednou ten budík natáhla, tvoje blbůstka, to je dobrý tik :-)