Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUzivejme zivota !
23. 05. 2000
1
0
2114
Autor
Ozzy
Díváme se stále na sebe,
ač navzájem jsme hluší,
zíráme vzhůru na nebe,
jak to dnes asi Bohu sluší.
Mluvíme jeden na druhého,
však bohužel jsme slepí,
oko života podlého,
upřeně na nás hledí.
Hladíme svoje milenky,
ale jejich vůni necítíme,
nemáme chuťové pohárky,
my totiž pořád spíme.
ministry: jasne sparta ve tvrdym :)))
dedouch: ano ano je to jenom na nas, jenze nekteri lidi sou s prominutim tupy jak deky .)
Pokud si pod tou vůní predstavujes to co ja tak mas pravdu :)
Je to dobry
Formálně sice nedokonalé, nicméně myšlenkově rozhodně dokonalejší! Spíme.. ale nic nám přece nebrání procitnout.. tak procitněme! :-)
Znam ten pocit... ale uplne nejhorsi je, se najednou vzbudit a koukat kolem sebe (parkrat v zivote se mi to stalo, nikomu nepreju!!)
Ač rýmované mně líbí se. Jen se mi zdá, že poslední verš první sloky má to "asi" navíc.
Ale fakt se mi to líbí. Není to jen tak, aby bylo něco napsaný.
Jestli ten „vecny“ spanek neni dusledkem otupelosti a pasivity. Z nechuti v pohárcích a vyvanulosti citů. A Buh si nahore zkouší nový kusy sváteční garderoby na tu svatbu co pripravuje a povzbudive mrka dolu.Depresivcum na odpoved: „Jeste porad neni tak spatne jako v jinych historickych dnech tak co si porad stezujete...“ Ostatne dokud je na chleba a flasku vina, neni zle! Da se slavit a to je super!
za sebe musim prohlásit že nespim,když hladim svou milenku setsakra dobře vim jak voní,když něčemu naslouchám klidně se tím nechám i zabít, akorát to musí za to stát...Aby se děly věci který za to stojej je na nás.Prostě: tento druh defétismu je mi cizí.....