Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVelikonoční
23. 04. 2003
5
0
2955
Autor
Petula
Velikonoční
Na trávníčku sedí zajíc
Milá k němu krájí krajíc
Jehňátko se nedoví,
že má hřbítek skopový
Na zápraží kuřátko
Oškube ho děvčátko
Chlupatá i holátka
chutnají nám mláďátka
Alísku,
to bych pak již psala jen:
Huhni-huhni-huhni,
s nádobím mi uhni,
když neuhneš uhní!
|||*-*|||
|||*-*|||
hele, Pet, dyž seš taková výkonnnná ....... tady je taky děsná hora špinavýho nádobí!
Nechceš si k nám přijít zabásnit? ;o)))
nin
To je tak, když po Velikonocích myju (horu) nádobí!
To mne pak nad dřezem napadají strašný kraviny… ;o)
Jo, a všem dík za odezvy (bez avi).
|||-_-|||
|||-_-|||
no petulí, teda klobouk dolů, dyk to je můj pohlet todlecto :o))) až teda na poslední verš, tam byx rozhořčeně psal "xutnají VÁM mláďátka" :o)
Gunhead: vegetarián jsem já, Petula je nevinná :o))
Pišta_Hufnágl
23. 04. 2003
No,
co je to za oslavu jara, vzkříšení, mládí…,
když my, na jeho poctu, rveme jehnědy a kočičky a vraždíme beránky, kozláta a slepičí zárodky a na náměstích stavíme podťaté břízy, co právě začaly rašit?!?!?
Jo, také to dělám, také… Tradice je tradice a je to velmi chutné!
|||-_-|||
|||-_-|||
Petula :
zajímalo by mě jak by měla taková oslava jara vypadat podle tebe ?
jo a pokud vím tak velkonoce nejsou až tak oslavou jara jako spíš duchovní svátky...
jenom pro zajímavost : já velikonoce neslavím, jezdím na Velikonoční vandr a raduju se z jara v náručí přírody...
Gun: no, my v knihovně pereme dětyškám do hlavy to co vypotily paní metodičky .....
A tam se fšude vypráví mohutně o tom, jak jsou velikonoce dokonalej myšmaš všeho možnýho od Keltů, kdejakejch pohanskejch psů :o) a křesťanů dohromady! A když si tak ten Pašijovej tejden a jeho prastaré zvyky probereš, dospěješ k tomu, že to je míchanec až to hezký nejni!!!! :o)))))
Pišta:genyjální poznámka!!!!!