Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdcházíš...
24. 04. 2003
9
0
2257
Autor
Pavlinka
Odcházíš...
... s potůčkem krve na mojí dlani
... s pocitem smíru v bezhlavé válce
... s naší poslední cigaretou mezi rty
... odcházíš a už se nevrátíš
Za chvilku to bude v pohodě ja se z toho dostala docela rychle. Tohle jsem psala dávno po té zkkušenosti. Držím ti palce:)
Boli *
Mela jsem (a mam) taky takovy pocit,kdyz si vzpomenu na jednoho kluka...
:-(
tip
(G)eorgy(i) .... jsi zloděj a zloděj .... a taky zloděj ....přitom si z jednoho prstu složil jen třetí a to jen proto, že ses toho chytil a řek to dřív než já ....... ....... jsi navíc strašně zaujatý sám sebou, takže tvůj názor ....... zamítnut jako každej druhej úterek !!!!!!
Ad : ........ duševně láskyplně zasažený chudáchu s pocitem méňecenocsti ....... prostě ....... UŽ MÁM ŤECH TVEJCH.... DOST
Terko .... nádhera Jip TIP
Proč by byl Adonis prase? Vždyť je to hezky poeticky řečeno... copak tyhle věci k životu nepatří?
Jak hlubokou kritiku čekáš,nevím.... Však hloubku básně vyjádřím jen ...
Nic hlubšího než samo čekání v podstatě odchodu není ...
P.S. viz Adonis-já bych se tak hned nerozdával:-))
Adonis_vystupující_z_mořské_pěny
24. 04. 2003
Sem hlubčí kritika nepatří...
Klub!
TiP!
@--}--}---
A kytičku aby bylo líp*
hezké,
ať brzy zase Amor zacílí svůj šíp v místa, kde stojíš a ať se pořádně trefí!
líbí a to tak, že *t*
mám rád trošku netradičně zpracovaná díla, sám to však bohužel moc nesvedu, asi proto se mi tak moc líbí a Tobě se to povedlo moc!
skvělý ..máš docela nezaměnitelnej styl, fakt dobrý..nicméně Adonis je PRASE !