Ujde, ale já mám radši Seiferta ;)
myslím, že skvělý - líbí se mi hlavně tělo básníka přimykající se k mramorové desce - zpola geniální
text a foto DASH - jaké foto?...
* * *
..je to teskné..až to bolí..kolik myšlenek..tolik soli..
snad tě neurazí t* od kvasibásníka ;o)
Mně se to moc nelíbí. Možná trochu kýčovitý.
Není na světě člověk ten... :o)) Je mi líto, že Tě to neoslovilo. :o(
Kdo nechce nevidí, neslyší a necítí...a komplikované ? :o)))
nejasný smysl, nálada básně roztříštěná. moc komplikované...
Krásné requiem.... veliký TIP
Paráda, hezky vystižené :-)*
za duši básníka - tip pro tebe
zvláštní, svým způsobem moc krásný :o tip a dík :)
Kolega řadí do svého toptenu. :-)
no to je opravdu kraaasne... (!!!!!)
Tak tohle se mi moc líbí. Je to moc dobře napsáno. Při troše nepozornosti se v tom člověk může ztratit, a právě taková dílka mám ráda. *
Velmi dobre. Pocujem ten sepot ventilatora a divam sa na muchu uvaznenu v dvojsklennom okne ako sa trapi zo svojim osudom. Nikto ju vsak nepocuje...
Má to hrozně hlubokou myšlenku, opět zabalenou do originálního obalu ze zlata. Ta myšlenka mě dojímá...tolik příběhů mohlo být před ní, a tolik jich může být po ní...krása. Oblíbená dílka+tip.
Má to hrozně hlubokou myšlenku, opět zabalenou do originálního obalu ze zlata. Ta myšlenka mě dojímá...tolik příběhů mohlo být před ní, a tolik jich může být po ní...krása. Oblíbená dílka+tip.
Myšlenka dobrá, ještě líp popsaná, dokonale vyfocená...
Tip
Taky mě napadlo dát do závorky za cynického prosektora:
(diplomovaný profesor)
Móc pěkné.Taky bych chtěla tak dobře vyjádřit,co cítím nebo co si myslím.
Z tvých básniček je tady ta nejslabší. Souhlasím s blondýnou, je to takové přeplácané, i když to asi bylo psaný srdcem. Tentokrát bez tipu.
Dobrý :) blednou v odlesku zářivek - tohle bych dal na samostatný řádek. nebo ještě nějak odlišil předchozím textem - aby to víc působilo. Předposlední dva odstavce se mi nelíbí. Vynechal bych je. Závěrečné ticho a reqiem - šupa. T.
Posílám ti svůj první tip tady na písmáku. Dle mého je to vynikajicí báseň, plná neotřelých, nových a výstižných metafor. Jak píše Meracleion - vznosnost odpovídá stylu epitafu, jen bych dodala ještě hloubce a citu, se kterým je to napsáno. Líbí se mi také to srovnání - jeho skvělých myšlenek a cynického zacházení s mrtvým tělem.
Líbí. Podle mého je vznosnost plně odpovídající stylu epitafu. Navíc musím říci, že jsem si v tom jako medik a tudíž občasný návštěvník pitevních prostor našel své vlastní významy a dojmy...
TIP
Všechna Tvá dílka si mi moc líbí. Se slovníkem cizích slov jsem to přečetla a dávám TIP.
zasloužil jistě, a Ty tip
Kupodivu napsal jsem to dost rychle, někdy se nápady rodí překotně. Napsal jsem to po předčasném úmrtí mého kamaráda, nadaného básníka a skvělého člověka, tak jsem si tu velkolepost dopřál. Myslím si, že si ji zasloužil. Díky, jsem rád, že se Ti to líbilo. :))
tady je moc velkolepých slov, pohromadě...
Docela se mi to líbí, ale místy mi to nějak nesedí......
Nemá být místo ztrnuly - strnuly?
Přečtu si určitě tvoje další věci.