Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKaždé ráno
25. 04. 2003
16
0
3541
Autor
AFRODITA
Každé ráno,
kdy se probouzím v Tvém teplém klíně,
když mne pohladíš bez jediného slova a víme oba.
Každé ráno
u snídaně s teplou kávou ze tvé dlaně,
teplý Croassant Tobě do úst vkládám já.
Každé ráno,
pohled nekončící v polibcích celý den
chceme zastavit a roztavit se v něze dotyku,
společných vyznání,
splynout navždy
v jednu
duši, tělo i stín
fallen_angie
31. 12. 2004Navždy_Tvůj
30. 04. 2003
Já taky.... a stává se ze mě vybíravec to mi věř ..... ( pokus o kompliment :) )
Pišta_Hufnágl
26. 04. 2003
pěkně to plyne a ten "kroasánek" se mi tam líbí, přijde mi že tu okouzlenou poetiku háže trochu do reality...bože já kecám...prostě se mi to líííbíí, Tip!
Pišta_Hufnágl
26. 04. 2003
... když mne pohladíš bez jediného slova a víme oba - MAGICKÉ - a vyslovené tak citlivě, že se to kouzlo povedlo do těch písmenek zaklít : )
ech
to bych teda nechtěl splynout v jedno
za prvé to nejde
a za druhé to není dobrý
Afrodito, jako správná obchodnice do své básně vložilas' skrytou reklamu na jistý druh pečiva. víš, že by tě za to majitelé písmáka mohli popotahovat? a nešlo by o popotahování coby milostnou praktiku v duchu charakteru tvé básně. :) jinak dobrý.
no a mě jsi tou reklamou tak upoutala, že bys si teď tak jeden, dva, tři, pět croissantů dala :-)
Báseň dobrá, když je člověk zaláskovanej to se to básní.... :-)
Don´t_worry
25. 04. 2003
DayElisa, děkuji za kouzlo
Narvah, je zamilovaná víš...
Movsar, ani je neprodávám, ani je nejím, ani nevím zda jsem to dobře napsala......
fermosa,jen si dej......
Ligmeona, kujííííí
sleeping_beauty, děkuji !!
Lowlander, děkuji !!