Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSudeťák
25. 04. 2003
3
0
1285
Autor
wolfy_new_dawn
Někdy po válce asi…
sklerózu má pamětník…
jo, tenkrát byly časy,
co nestály za pětník.
Vzpomíná si na ten den...
neměl tenkrát Volkswagen,
nekoukal na slečny v Bravu
- jenom jednu měli krávu…
Davem se neslo nadšeně...
vyžeňte toho halamu
- a jeho krávě stračeně,
zatím nic o salámu!
Chaloupku tam nechal...
na nádraží spěchal,
aby ho snad „nezhaftli*“
Češi - co právě zbohatli !!!
(* z něm. „haften“, čili: „nezatkli“)
Vnuk smutnýho „sudeťáka“
v Kölnu dělá saniťáka.
A v Tschechien každá coura,
zálusk má na jeho EURA…
wolfy_new_dawn
08. 05. 2003
Nevinných se píše s dvěma n.
To je neskutečná krátkozrakost. By mě zajímalo, jak by ses choval ty, kdyby ti umučili rodinu v koncentráku.
Je rozdíl mezi reakcí a ničím nezdůvodněnou agresí.
A je pořád lepší, když potrestání Sudeťáků bylo hromadné a smetlo ssebou i pár nevinnných lidí, než aby z toho vyšli nepotrestáni nebo chabě potrestáni zločinci a vrazi.
Já ti to schvaluju a názorovou toleranci a "jiné pohledy" jsem vždycky podporovala a podporovat budu, problém je v tom, že právě vyjádření tohoto typu bohužel pomáhají sudetoněmeckému landšmaftu v jeho hanebných machinacích, které mají za cíl jen získat zpátky majetek, na který nemají nejmenší právo. Ti suděťáci, kteří se teď nejvíc ozývají rozhodně nepatří mezi těch pár, kteří odnesli poválečný afekt nevinně.
V první řadě by se mělo dostat spravedlnosti těm, kdo za druhé světové trpěli nejvíce a to sudětští Němci rozhodně nebyli.
s tím vyhnáním češi jenom dokázali že nejsou o nic lepší než němci, když se snížili k tomu aby jim oplatili stejně. jak měli klacek v ruce chovali se jako němci předtím - t.j. stádo se chová stejně jadno jakým jazykem mluví. škoda jenom těch neviných a slušných lidí které to semlelo taky.
wolfy_new_dawn
26. 04. 2003
Češi byli vždycky na prachy! Lehce vydělaný!Ale Henleina
si vymysleli Němci!Ale ty děti, ženský a starce jsme ale zabíjet
a vyhánět nemuseli!Jsme holt ale na prachy!Dík za verše z jinýho
soudku než většina tady!
wolfy_new_dawn
25. 04. 2003wolfy_new_dawn
25. 04. 2003
hmm. Měj mě za hanebného kruťase, a antihumanistu, ale statisíce umučené v koncentračních táborech pro mě opravdu znamenají víc než jeden nespravedlivě vyhnaný Sudeťák, když absolutní většina z nich byli fašističtí vrazi.
Hluboce s tebou nesouhlasím, přesto tipuji, protože umělecky je to dobré.