Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDohořela
28. 04. 2003
1
0
1358
Autor
Starr
Svíčička vonná....................dohořela.
Prosím minutu ticha za všechny padlé svíčičky vonné........
Svíčička vonná dohořela, jen hromádka popela tu po ní zbyla..........
Mě je hlavně líto je zapalovat a když se to už stane, tak při nějaké pěkné příležitosti a to pak taky zamrzí, když dohoří :o)
Hvezdicko moje mila, ani si nedovedes predstavit, jak trpim, kdyz mi dohori svicicka :))) a jeste k tomu vonna! VAZNE! :)) soucitim :)
Promiň, já už toho nechám a dík za Típek, budu si muset prohlídnout další tvoje věci ... (mimochodem, ty mluvíš japonsky? to "je nsi" je nějakej pozdrav ... no dobře už nezlobím)
Hezké, jenom nevím jestli "pradlá svíčká" znamená, že je to pradlena nebo ses přepsala a má tam být "prdlá" :-)))))
íííííííík opravím:)mělo tam být padlá:)))))
Taková nostalgická básnička a ty napíšeš ,,prdlá":)))no jen počkej zajíci:)
Když už se někdo přepíše, tak nejde neudělat si z něj aspoň tošku srandu (:-))))
Dvoukvitek
28. 04. 2003
no jo je nsi to užij:)já za to nemůžu že nestíhám.))tak mělo být SE.)-jsi na mě zlý:)))) a navíc už si začínám plést smajlíky.)