Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚdermník
29. 04. 2003
5
0
2435
Autor
mník
Molva molva - akční mník začal jako kolchozmník trpěl touhou jedinou orat brázdy celinou Jako vůdce mničích mas řece Dněpru vztyčil hráz staré řády vyvrací rozkulačil kulaci. Do rekordů knihy vnik stachanovec soustružmník Postavil též zcela sám centimetr nové BAM. Rusky mník se řekne nalim pochválil ho soudruh Stalin Báseň tuto s láskou dám starým mničím strukturám
|
mníče, ti řeknu, že seš dobrej kousek :o) ta bajkasko-amurská magistrála mě dostala :o)) jenom nechápu, že jsi neprosadil, aby se jmenovala bajkalsko-mníčí, amur je přece určitě blbější ryba než mník... :o)
vojteschka
28. 05. 2003
Včera jsem měla výýýýborný rybí salát.
Ale Tebe, Tebe bych mníku opravdu nesnědla.
Každopádně myšlenka je to krásná. Konečně se našel někdo, kdo nechce chudáky rybičky jen lovit a šrotovat je na prsty :-)
naprosto a neoddiskutovatelně, je bezpředmětné cokoli ohledně grafiky řešit více! :)
Tý jó mníku, já Tě obdivuji. Vy musíte mít tam pod vodou opravdu kvalitní vysoké rybí školy. To barevné pozadí je fantastické. Teď je to skutečně správně údermnické. Hele a nejsi ty taky z údermnícké rodilny?
Až se červenám studem nad tou chválou. No jasně, že jo, stačí zjistit, jak my mníci jsme na tom s jikrami (ale o tomhle aspektu mničího života zas někdy příště) :o)))
Kodynie: Tak už jsem tady :)... Já nevím, na klub je to takové... Je v tom preferována jedna z mnoha ideologií, z nichž vycházíme, a jmenování Stalina v textu zavání kultem osobnosti, což je něco, co rozhodně ale opravdu rozhodně ve světlých zítřcích nemá co dělat... Škoda...
mník: Ale jinak hodně hodně dobrý, nechtěl bys tvořit i pro bezejmennou masu? Máš to v sobě, určitě bys byl dobrej :)...
j_i_r_i_k: Bezejmenná masa je docela sympatický klubík, jednoduchá, snadno uchopitelná dílka nejen pro ryby se snažím psát.
Leč rád bych se otázal, jak si takovou tvorbu představuješ - nezapomínejme, že ve vodě se píše dost špatně a okruh témat je omezený... :o)
Jiřík: Promiň šéfe, Tvá oddaná následovatelka se nechala unést svěžestí a srozumitelností tohoto dílka, že kult osobnosti v něm obsažený úplně přehlédla. Příště se polepším.
Mník: Na takovou maličkou rybičku jsi poměrně sklerotický a roztržitý. No nevadí, Kodynie nakonec pochopila, jaks to myslel. Někdy má dlouhé vedení a je třeba posunout jí do správných kolejí, aby pochňapala jak to druzí doopravdy myslí.
mník: Tak tos mě dostal... Jedna možnost je, že stvoříš dílko nemající žádný význam... Ale to je nouzová varianta... Druhá možnost je stvořit něco plné frází, kde je vše tak jasné, až to bije do očí a není možnost jiného výkladu (teda ta asi bude vždycky, ale nesmí být moc zřejmá)... Zároveň to nesmí být dílko nudné a banální, protože v klubu má být to, co se má uchovat pro světlé zítřky a uznej, že tam nemůžeme pustit každej písofšit :)... Pokud v dílku vyzdvihneš celou masu a oslavíš výhody anonymity, bude to o to lepší... Tak, asi jsem Ti moc neporadil, ale Ty si s tím přece nějak poradíš, nejsi žádný béčko, ne? :)
Samozřejmě. Počkej na j_i_r_i_k-a až sem taky dorazí. Už jsem ho sem přivolávala.
No, to BYL mělo znamenat, že jako v minulé "kritice". Jinak samozřejmě je, dorůstá délky až 220 cm a hmotní až 50 kg.
Swedish_Nigg
29. 04. 2003
Kodynie: No já tam prostě ten text zapomněl přistrčit a bál jsem se, jestli stihnu ten popisek k obrázku vložit dřív, než dojde další čtenářská kritika. Uznávám, že ten minulý čas je trochu zavádějící.
Swedish_Nigg, Rowenna: Jako jediný zástupce čeledi treskovitých žijící po celý život ve sladké vodě dělám, co můžu :o)))