Jéje, jeden si na chvíli odskočí a tady to žije, panečku! :-D
Julyján, nebo jak se to píše, holt neví, že na nevyžádaný rady a zachraňování světa většinou není nikdo zvědavej. A že nějaký bláboly o covidu a neočkování a podobný blabla nemají na poetickým webu svý opodstatnění. Na to nemusíš bejt soudce, ty bambulo...
Howgh.
jednak se nehrabu v mindracích, pouze definuji tvoje tzv. "svaté poslání" do kterého jsi se pasoval, když si tu hraješ na spasitele, jednak nejsi můj soudce a hlavně a to si zapiš za uši, nejsem tvoje loutka na hraní ;)
aha, takže ty jsi teď v roli Zorro mstitele, abys ji to vrátil ve svém" svatém tažení" a otevřel oči i těm co o to vůbec nestojí.
vpodstatě tím jak prosazuješ svůj "svatý úkol ve jménu pravdy", tak nejen že nepomáháš vůbec nikomu, ale děláš mnohem víc škody, než kdybys nedělal vůbec nic.
promiň, nečetl jsem všechny komentáře, je vidět, že máš vytříbený smysl pro humor :)
juliáne, vždyť je to perfektní náhled časů budoucích, našich časů a myslím že ti nepřísluší soudit co sem patří, nebo nepatří, co jsem viděl za texty, tak před 20ti lety sem chodili lidi co se rádi bavili a měli našlapanou fantazii, každej není jako ty, že potrebuje spasit svět, protože má svůj specální úkol ;)
absolutně brutálně vizionářskej, prorockej text,... 2020 - 2021 všichni jsme pozitivní :D
@MilanH: Jj, život je drsnej, nic pro amatéry :-D
...a do dnešního dne to chytá nechtěný přesah: Dnes nechce být nikdo pozitivní... :D
Jinak: KRÁSNĚ JSI TO NAPSALA! ;)
toľko obrazov na jednej kôpke ... lapám po dychu ... NÁDHERA!
:) jednou za čas je krásné navštívit a pobýt...
*V* (zapomenuté rohaté vé .. jen pro Vás - rohatá dívčí spanilosti)
Jsi pěkně neo-třelá...
TIPík
Ach bóže, život, ta krásná mrcha ... Jen mu dej co proto, i za nás všecky :-))*
Cákryš, holka, první věc, co od tebe čtu a zrovna takovej nášup! Že mě to nenapadlo dřív (si jako něco od tebe přečíst)!
hů....to je ale hůstý.....já sem nikdy nebyl na dlouhý kritiky a i kdyby, tak tady nejni co....takže gratuluji...pěkná ťafka...mašinérie života.........***
řekla bych, že anonym to vystihl....ale nedá se mu poslat avi .-)
škoda, že bál podepsat :-)
*****
to je skvělý, skvěle napsaný a skvěle prožitý...tip
jujda to je orgáč:-) hmmm... no jo dám ti tipa a ještě tě pošlu k magorum...do klubu
Jó vážně - ženská s cejchou života :o) - T
jsem teda asi uz jina generace, ale prislo mi to velmi trefny a vystizny, navic umne napsany, taky prozivam spousty roli a poloh........:) ale jsem jenom zena, nikoiv unisex
JSEM NEGATIVŇÁK totalní. Samečkovský virgule mě bičikujou přez záda. Mám holej zadek. Bleju bláboly do blankytu nebe. Nasazuju si kyrys pred krysama. Dej sem tu dávku prošlý věčný touhy. Onan pachne omanem ach ne!!!
pane jo, to je nádherný ... nádherný ladění slov ... ohromná barevnost, skvelý metafory ... a obsahově ... Ty jo ... klepou se mi ruce ... dostalo mě to ... je to síla ... ale jsem silnej chlap, nemůžu přece otevřeně říct, že mi málem vyhrkly slzy ... :o)
))))))))....neco, co jsem uz dlouho necetl.jen nevim, zda jsem to pochopil dobre.Byl bych mooooc rad, kdyby ten rehot na zacatek patril. ale i kdyby NAHODOU ne.. porad budes pro mne LIFE positivni, hlavne po precteni tech milouckych dalsich basnicek.. Gratuluji..
Helen....máš pravdu, Cyndi zcela určitě holka není. Je totiž ženská. Ženská s cejchem života. Ač to, co napsala je cejch bolestný a její styl Tě může jakkoli pohoršovat. Možná i tím, že je z něj cítit zvláštní divoká smyslnost a jakási syrová živošišnost.
Cyndi...ač to k Tvé zpovědi bude znít jakkoli absurdně.... jsi prostě vzrušující.
milý anonyme, děkuju za vyznání... kdopak asi jsi?
Tohle mě vzalo ...to je na dvojitej by-pass. TIP je v chlívku.
Šílka & Mirdosplávek: šupajděte si laškovat jinam, pak to vypadá bůhvíjak nejsem čtená. :-)))
°;op tak já tedy lezu...no...:o)))))
Mirdo bylo! jen jsem si do včerejška myslela že jsi si brumlal formulku která by tě měla chránit před mojí charismou´;o) a né žeš odkryl mou pravou podstatu:o)))
Šílená: škoda, že jsi do mne nenarazila poněkud silněji, třeba s Wětrem w zádech, určitě by mi to udělalo dobře ;o))
...Miroslawku k službám:o) (a nezvyšujte tady se šílenou Cyndi tak nápadně návštěvnost to dílko je samo o sobě dost dobrý!:-)
Cyndi - fakt síla! i když moje krevní skupina to není - jsem ráda že si mě upozornila - ujít si to by byl skoro hřích:o)
Helena: Nejsi nic?....to jsme dvě - tedy vlastně JEDNO :O)
Miroslawek: ...a já pořát co sis to když jsem se naposled viděli žvatlal pod fousy:o)
Ale no tak Šílo, neříkej, že to bylo tak vidět ;o)))
Cindy co děláš po vilných večerech:o? Sluníčko
Helena: pak už teda vážně nevím co...
B.Ez: ještě není nic ztracený, zejtra můžem´ vejt i hůř, ne?
Milá Cyndi, já vím, že je to všechno tak rychlé, je to příliš silné, než abych to mohl dál držet v sobě. Od první chvíle, co jsem tě uviděl mě tvá krásná podoba ulpívala v paletě myšlenek, a když jsi mi odepsala, všechno to najednou vybouchlo v reji barevných tahů, a já si TO uvědomil. Víš Cyndi, asi jsem se do tebe zamaloval ;-))))
Cyndi, myslela jsem to jinak, ale nechci se tě dotknout. Nemysli na to, já nejsem nic
Eeeeeeerk. Jo. Sice hořký, ale znám to a rozumím. Dost dobrý a jestli jsi opravdu slabšího pohlaví, tak tento pojem definitivně ztrácí svůj význam. TIP za odvahu a výstižnost. BTW. Mantra Hare hare kršna kršna, kršna kršna hare hare mi velmi pomáhá při srážkách s blbci, na uklidnění, ale jinak nejsem stoupencem těchhle východních nauk.
Cyndi žije. V těhle šílenostech si docela libuju. Dobrý obraty. Taky sem dam něco z dřívějška, jo?
tak taková tedy jsi... pozitivní ;-))
Laďa: z dřívějška? todle je roztok posledních dnů :)
Merle: hej, zkus to Cyndi namaluuuj, maluuuj :o)
Jo já to blbě napsala. Jako že já sem dam něco z dřívějška. To taky tam nepatří.
rozumím a jsem toho plnej Dědouch až po uši
To je strašný sdělení. Já alespoň ještě můžu utíkat. Ty mi příjdeš přišpendlená. Ale nějakej sadista Tě zapoměl před pitvou zabít ... Zkus si jako liška ukousnout nohu chycenou do želez - třeba se Ti pak ještě podaří utéct ...
:c( !!!!
napsaný je to moc dobře a působivě
hej lidi, sedíte mi... ano - jak sedíš ty, ty, ty i ty...
Břízenko, nejsem přišpendlená, jsem jen neochočená pampam-liška. Když si ukousnu tlapku, vykrvácím. Když ne, vykrvácím stejně. Asi.
Tuším a žasu, tleskám a tipuju!
tybrĎo tak tohle mě dostalo děvče... Kurva... proč se mi zas chce brečet a proč sem teď kurva tak sprostej... No nic.. dám si čerstvej zábal absurdity a pudu spát... ale -. Máš Ť.