Po dlouhém rozmýšlení jsem se rozhodla přečíst si všechna tvoje díla. OOOOpravdu zajímavá. !.....minda.....chá chá -to jsem ještě neslyšela:-) Jinak velice oceňuji poslední větu. Též jsem konečně zjistila příčinu toho, proč "píčeš" dílka tohoto typu. V některých větách je zakódován jejich skrytý význam. Tento význam se často opakuje.
1.komplex:Například z této povídky usuzuji, že toužíš po životě mladého úspěšného muže. Tímto životem, ale zřejmě nežiješ, proto ho aspoň převádíš do literární formy (podnikatel). V naší moderní společnosti se za úžasného, nejlepšího a nejžádanějšího muže považuje právě podnikatel.
2.komplex:Nejseš si jistý sám sebou. Zvyšuješ si sebevědomí rychlou a nebezpečnou jízdou a velkým strojem. Popisu jízdy po silnici jsi věnoval značnou část. Ale opět: v normálním životě by ses bál, a tak v tom literárním ještě více přeháníš.
3.komplex:Okamžitě jsi dostal žádanou ženu. I z jiných tvých děl je cítit, že nemáš úspěch u žen, a tak opět ve svých dílkách píšeš, že jsi jejich bůh, že tě milují a touží po tobě. Ze všeho je cítit tvoje rádoby samcovitost a nadvláda nad ženami. Ve skutečném životě postrádáš mužnost, a tak si to v literárním opět vynahrazuješ, ba přeháníš. Připomínáš mi moc nadrženého neandrtálce.
Zakládáš si na rychlosti (další komplex), která je pokládána za další přednost pořádného muže. Zvládnout ženu za 3minuty? Óóóóó!
Také si myslíš, že mohutnost a síla patří k muži (tvoje motorka). Divím se, že jsi ještě nenapsal nějakou příhodu, kde přepereš rozběsněného býka.
Bohužel už mne bolí prstíčky, tak se nemůžu více rozepsat. Zkus svoje výplody donést k psychologovi, snad Ti pomůže.
Můj závěr: Máš ho malýho, a proto trpíš nedostatkem sebevědomí. Potřebuješ ho zvednout, a proto se schováváš za literární tvorbu. Ve svém zoufalství v kritikách, které ti přicházejí nevidíš, že si z tebe dělají srandu, ale vidíš jen, jak tě všechny autorky ženského pohlaví obdivují a muži ti závidí. Nikdy jsem nevěřila, že by mohl existovat čistě Freudovský komplex. Ale ano, tvoje problém vychází čistě z dolní části tvého těla a tvojí sexuality. Tvůj problém má jenom tento jeden důvod. Až se vrátíš na začátek a prošetříš důvod, zbavíš se i té hromady důsledků.
Jinak oceňuji, jak jsem již řekla, poslední větu. Tu ti musel někdo poradit - neříkej, žes ji vymyslel sám:-)
No, ano jsi zajatec moderní doby úspěšných mužů s dobrou kariérou, kulturistů, atd... Myslím, že jsi vyrůstal v patriarchální rodině, kde tatínek byl ožrala. Tak jsi začal hledat ideál muže v pánských časopisech (Men's Health). A našel jsi tam to, co ty nejsi a co ti chybí. Zkus začít od začátku, ju?
S čím si ale pořád nevím rady jsou tvoje mužné bradavky pod uplým trikem.
ale ty kritiky sou sranda... :-)))
nejdřív jsem byla zvědavá... podle mě to není zrovna hodnotné, není to erotika ani porno.
možná bys měl radši malovat.
Opět se potvrzuje, že čím (z mého hlediska) pokleslejší tvorba, tím více přitahuje čtenářů. Omlouvám se za svůj názor všem, kteří Adonisovu tvorbu oceňují. Začal jsem Adonisova dílka číst, když byla vyřazena z klubu Erotika v poezii...
Vida, co dělá pomyslný zákaz nebo označení něčeho jako pornografické!
Bohužel Adonisova dílka nejsou ani pornografická. Možná pornografická ve stylu německých erotických filmů z prostředí kožených kalhot s padacím mostem, které ve svých začátcích vysílaly taktéž české komerční televize.
Pokud je autorem skutečně muž, tak mě udivuje nevídaná sebevzhlíživost. Od zdůrazňování bradavek až po popisy "antických" varlat a neobvykle velkého penisu. Adonis tím pravděpodobně něco kompenzuje.
Ovšem dokáže se po svém "vypořádat" i s takovou banalitou, že semeno je bílé - viz "že jsem záhy výstříknul do jejího obličeje obrovskou dávku bílého semene."
Opět se potvrzuje, že čím (z mého hlediska) pokleslejší tvorba, tím více přitahuje čtenářů. Omlouvám se za svůj názor všem, kteří Adonisovu tvorbu oceňují. Začal jsem Adonisova dílka číst, když byla vyřazena z klubu Erotika v poezii...
Vida, co dělá pomyslný zákaz nebo označení něčeho jako pornografické!
Bohužel Adonisova dílka nejsou ani pornografická. Možná pornografická ve stylu německých erotických filmů z prostředí kožených kalhot s padacím mostem, které ve svých začátcích vysílaly taktéž české komerční televize.
Pokud je autorem skutečně muž, tak mě udivuje nevídaná sebevzhlíživost. Od zdůrazňování bradavek až po popisy "antických" varlat a neobvykle velkého penisu. Adonis tím pravděpodobně něco kompenzuje.
Ovšem dokáže se po svém "vypořádat" i s takovou banalitou, že semeno je bílé - viz "že jsem záhy výstříknul do jejího obličeje obrovskou dávku bílého semene."
...a proto jsem zrychlil na 170 km/h a vychutnával si v levém pruhu bezstarostnou jízdu...
No to jsi tedy zrychlil. Zajímalo by mne, jak dlouho jsi v tom levém pruhu vydržel, než tě probliknul někdo, kdo jel 220.
Začínám mít neodbytný pocit, že jsi prachobyčejný teoretik.
Uklízečka má skvělý postřeh!!! Na dálnici se vůbec stanou věci! Mé kožené sedačky by mohly vyprávět.
Na rozdíl od zajíčků z tmavé noci se prudko vyřítivších.
Takový hodně moc roztomilý kýč;-)
t*
jo ten konec je dobrej........a zbytek no jako vzdy....cha......ale jo tip*/*
P.S. doufam ze mi neposles vrouci polibek na me obnazene prave nadro, kdyz jsem ti dal tiP...
Anonym14: ještě že jsem z toho podělanýho města kde věčně leje vypadla...:)
dlouho jsem se tak nepobavila... co vy????
rebecco: posílám taky jeden, ať Ti to není líto :)
Sleeping Beauty: jsi krásná příslušnice něžného pohlaví. Opravdu si vážím toho, že sis udělala čas a napsala mi opravdu krásnou kritiku. Děkuji a posílám ti vroucí polibek na obnažené levé ňadro.
Má na sobě tvá Yamaha V-max emblém tenisového klubu Prostějov?
Monty: :-))) Ale vlaje za ní ručníček s emblémem.
Opět nezklamalo. Představa, jak ti prostupuje hruď skrze uplé triko, huahááá. Díky za pobavení.
Rowenno, znám hodně chlapíků, kterým přes uplé triko vystupuje
hruď... vídám je často v MHD... jsou totiž tak špekatí, že jim ani nemůže
nevystupovat... akorát bych to neshledávala příliš erotickým...:o)))
:-)) konečně jsem to objevil
zatímco dívkyženy se P R S Í
my svalovci se HRUDÍME
Kovová pachuť nebezpečí.. Ach jo...
rehabilitace 3 - minutového orgasmu?
Máš tam přeťuk - "svým" a ne "svám". Ty poslední dvě řádky bych picnul do stejnýho fontu jako zbytek textu.
- pomalu začínám chápat - "zdůrazňující mé mužné bradavky...."
- dá se to číst a kdybys to ještě trochu okořenil, bylo by to i zábavný
kyjem, mindu --- bléééé, terminologie jak z pokleslýho porna, z toho dycky dostávám epileptickej záchvat z takovejdle slov. :))
Nejvíc se teda ale můžu osypat z oslovení "prdelko", ještě že to tam není.. :)
jinak text by to fakt chtělo doupravit, jak navrhoval Wopi.
zkus : www.sexindex.cz/povidky -určitě uspěješ
Ta část jak jedeš na mašině 170km/h je nejlepší. :-)
To jak projíždíš tu druhou mašinu, už tak slavné není. :-((
Ach jo!!!
Z dálky jsem viděl, že jsou v obou pruzích kamiony a aniž bych zpomalil, projel jsem mezi nimi:o)))))))))))
Docela bujná fantazie, co? :-)