Horší když se neotevře padák, jak zpíval Michal Penk, neblahé paměti. :o)
*
Nahoru, dolů, nahoru, dolů.... jako v životě? ****
cos to prováděl?
líčení sugestivní, to ano... :)
*
StvN: kamarád plácá často podobné věci? Zkus to sepsat, než o tom člověk začne přemýšlet, tak to zní hrozně zajímavě :)
Nikdy jsem nebyl u toho, když někdo skákal ze stometrový výšky na dlažbu. Nemohu říct tak ani tak. Jenom tolik, že je to zajímavý a nemyslim si že je to úplně nemožný.
zdravý rozum mě přesvědčuje, že lidské tělo se nikdy neodrazí tak, aby ho mohl někdo při ohlédnutí považovat za stojící (natož pak hledící někomu do očí). Už ten odraz nejspíš vůbec nebude tak dramatický, ale třeba nám k tomu někdo řekne fundovanější názor...
děkuju všem za kritiky,názory, poznámky. chtěl jsem napsat něco úplně nekonkrétního, nic nevysvětlovat, nijak nenapovídat, tak trochu jako sledování filmu odprostředka, člověk tomu nemusí úplně porozumět, ale přesto tam může něco objevit. (trochu kecám, já vím :)
StvN: poznámku ohledně časů jsem čekal :) ale takhle se mi to líbí. nemusí být vždy všechno v cajku a mám pocit, že se to tam tak hodí.
ad černá věž-mám řešení: neplazil se ten kamarád z hospody po zemi? :)))) to by se pak mohli v pohodě dívat navzájem do očí i bez zázračného odrazu :)))
Navrhuju názornou ukázku. Je tu nějakej dobrovolník?
Z těch časů jsem trochu rozpačitej. Nedávno jsem se snažil něco napsat kompletně v přítomným čase a měl jsem co dělat, abych se nezbláznil. Nicméně dramatická změna časů může mít svůj význam a uznávám, že tobě se tam docela hodí.
dost náročné a ne zrovna lehce stravitelné, ale tipnu si
musela jsem se k tomu vrátit, je to paráda.. ****
měla bych jen dvě technický připomínky :-)
"Znovu jsem vzlétl do vzduchu a mdle si uvědomoval chladivý vítr. Pak ten okamžik, kdy přestávám stoupat, síly se vyrovnávají a já na kratičkou chvíli visím ve vzduchu." - Vynechala bych první vzduch :-)
"Následuje vítězství gravitace, třískne mnou o zem neúprosně a bez emocí." - vynechala bych čárku za gravitací :-)
Jinak se to čte krásně :-)*
Docela by mě zajímalo při jaké příležitosti je to psané a taky trochu bližší popis co se tam vlastně děje. Trochu jsem se tam ztratil a jak tak čtu předchozí kritiky - nejsem zdaleka sám!
Neuvěřitelně mě rušilo střídání časů:
....vzlétl....uvědomoval....přestávám
Jestli je to záměr, nechápu za jakým účelem.
Kamarád mi povídal, že když šel kolem Černý věže, tak za sebou uslyšel strašnou ránu, otočil se, ale tam na něj jenom trochu udiveně koukal neznámech chlap. Tak šel dál, no a když se po chvíli otočil znovu, zjistil, že ten chlap skočil z věže a když se díval mýmu kamarádovi do očí, tak to bylo těsně poté, co se jeho tělo odrazilo od dlažby.
Jestli to není o tom, tak jsem ho nepochopil. Doufá, že už bude brzo konec, ne?
silne....doufam taky, ze jsi to prezil...ale moc dobr napsano.T*
jsi zvíře!!!!!!!!!!! ............... já nevim esli rozumim ...... ale třebas jo .... a je to úžasný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *
akorát mě nějak zkazila náladu ta STVNova poznámka :o( ...