Ticho slov v šeru katedrál
a umučené steny
když smrt za milost daroval
hostina pro havrany
NAADHERAAAAAA :))))))))
přečti si holybajbl HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAH :O)
---
no... ale tam to asi nebude. tak nic.
ojojojoj. To ne, strašně nerada osočuju. popravdě jsem myslela, že to nedělám vůbec. promiň. Rozhodně to nebyl cíl!!! každopádně jámu a kyvadlo sm viděla(černobílou, 20min beze slov, ale tu asi nemysliš, co?
ale teď jsem viděla Nostradama a tam byla inkvizice k nakopani do prd... ostatně jako vždy:) dík za osvětlení,. Stydím se za svou neznalost, leč se zřejmě nedokopu s tím něco dělat:)
Tomáš Torquemada byl nejbrutálnější (téda, možná byli i horší...) středověkej inkvizitor. (nevidělas film Jáma a kyvadlo? je to bžunda :o) mě zajímá historie, a ta je víry, církví a podobnejch věcí plná, vlastně dřív se všechno točilo hlavně kolem víry. tak to je.
ateista jsem rozhodně a nezvratně už od útlého dětství. tak mě přestaň osočovat.
hele, biblickým příběhům nerozumím, postavičky taky neznám, což dost dobře zabraňuje to číst. V podstatě si připadám, jak bych četla formálně velice zdařilou cizojazyčnou báseň. na mě je tam prostě příliš mnoho věcí týkající se víry. nehodlám z toho nic usuzovat, kdyby, ale seš si jistý, že seš ateista, jaks psal. mamka me ucila se na takove veci naptat, ze to je prilis intimni a na pismakovi tim tuplem, ale neprijdes mi nebohovy:)
čau. prostě jenom napsat báseň o Torkim, no. to nebyl žádnej útok proti víře. Alina to řekla za mě...
alina: souhlasím 100%ně! Ano, je to pravda....
..."moc Boha si soud inkvizice vzal"... - myslím, že v tom to celé spočívá ..... když si lidé hrají na Boha .... pak je z toho obvykle dost velkej průser ....
no... to je takovej pokus namalovat TT slovy.to celý.
no, já Tobě taky ne... :o)
viz. výše................. (error)
Nerozumím tomuhle:
to je takovej pokus namalovat TT slovy.to celý
libi se mi to, s takovym tajemnym nadechem minulosti....
jenže já nepíšu o Kristu, ale o Torquemadovi. je to jenom přízvisko.
Zkus mi teda vyložit tohle:
Tisíce mrtvých, bible a kříže
ruce má sepjaté, tichý je smrti chrám
svatý a Boží syn, temnoty kníže
navěky bude proklínán
Čtu: svatý a Boží syn, temnoty kníže
navěky bude proklínán
Podívej se, Kristus hlásal lásku. To, že se vrazi jako Toquemada zaštiťovali Kristem, to je JEJICH problém.... O Kristu suď na základě Kristových slov, nikoli na základě Torquemady, který působil jako Antikrist.