Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSkvírl
Výběr: drfaust
14. 05. 2003
11
0
2935
Autor
ulita
Skvírl
Už tři dny chodím
v džínách pokapaných voskem.
Každý den se dívám do slovníku,
jak se řekne veverka.
A každý den to zapomenu.
Může být červený zubní kartáček důvodem k optimismu?
Z koupelny zmizel bílý korál
a moje hlava
patří
někomu
jinému
Skvírl <<< kdyz jsem to cetl rikam veverka :-D a ono to tam je :-D
dobra zalezitost
Swedish_Nigg
27. 01. 2004Swedish_Nigg
26. 01. 2004
Nějak to prošlo i mojí hlavou, možná zbytky vosku na prstech, které si odlupuji...
no vidíš... a taky konečně došlo na ten červenej kartáček a když jsem ho vyrvala z plastikovo-papírovýho obalu tak jsem zjistila, že je spíš tak jako do růžova...
ideální pořizovat oranžové... pak si jeden ani nevšimne, že zmizel... a do vosku hrstičku špendlíků...*
Beb: špendlíky mě taky napadly... ale co, už mi za to nestojí, nechala jsem ho běžet...
a moje hlava
patří
někomu
jinému
..ten pocit znám..i jinak z toho pro mě čiší atmosféra a dojmy...je toho tam hodně a já mám pocit, že nacházím tak málo..***..díky Ti..
Ulitko, to je úžasný. Moc se mi to líbí. Je tak bzevadná ta možnost ztotožnit se s tebou... dík tip*
to mi připomělo pohádku o jedné princezně, která aby prokázala svoje pochybné panenství, si před svědky položila do klína hlavu jednorožce... toho že to udělala rohem dolu si nikdo nevšiml, ale neuznali jí to hlavně proto, že ta hlava byla vycpaná.
ale jinak myslím, že si koupím taky červený :)
bludny_holandan
14. 05. 2003
A nemohla by sis zkusit připomínat tu veverku tím červeným zubním kartáčkem? Jinak... důvod k optimismu je vše, co zaň chceme považovat... a jinak přeju, ať je dobře a líp... a klid, hrabe nám všem, nejen Tobě :-))