Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZačátek a konec.
Autor
Smutná_duše
Nezapomínej na lásku i když máš na rtech otázku ´´Miluješ mě?´´
Jako ptáček zpíval pro svého milého, krásného, mladého, roztomilého, a on v skrytu duše odpoví ´´ANO, ale nikdo se to nedoví´´.
Však jednoho dne bylo se mnou zle. Ty saháš do svědomí, ale tam přece nic není. Žádná lež ani zrada, to přece není pravda.
A tak slzy po tváři mi stékají, na zem chladnou padají. Zlost, vztek a beznaděj mě navštívila a já je v šoku přivítala.
Srdce mi buší čím dál víc, začínám dýchat z plných plic.
Hlavou se mi honí kruté myšlenky, snad se nedostaneš k vodě, jako pradlenky. Teď už je konec se mnou a já to vím, ale pořád svému srdci nedovolím zapomenout na ty chvíle prožité se svou jedinou, velkou láskou. Vzpomínka za vzpomínkou se mi v hlavě promítá, ach, proč já byla tak hloupá???
Srdce své jsem Ti rychle dala a zklamání nečekala. Nyní už vím, co mám chtít, lásku už nikdy víc.
Tak mluví srdce zlomené, láskou navěky prokleté. Už je konec a mé srdce puká, pro jednoho bláznivého kluka.